نقش میانجی کیفیت رابطه در پیوند بین کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 5500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 سپتامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1419 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش میانجی کیفیت رابطه در پیوند بین کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتری

چکیده

 این مطالعه اولین تلاش برای رویکرد به کیفیت روابط دانشگاه و کسب و کار بر اساس تئوری بازاریابی رابطه مند و آزمون نقش واسطه‌ای این مفهوم در تأثیر کیفیت خدمات درک شده (PSQ) بر وفاداری مشتریان شرکتی است. ترکیبی از ابزار مصاحبه آنلاین و عمیق برای جمع آوری داده‌ها از ۴۸۶ شرکت استفاده شد. برآورد مدل ساختاری و آزمون فرضیه‌ها از طریق مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد. یافته‌های تحقیق تجربی ما در زمینه تحقیق در رابطه دانشگاه-تجارت در شهر هوشی مین، ویتنام مشخص کرده است که PSQ نه تنها تأثیر مستقیمی بر وفاداری مشتریان شرکتی دارد، بلکه تأثیر بسیار قوی‌تری بر وفاداری مشتریان از طریق واسطه گری کیفیت رابطه (RQ) دارد. نتایج فعلی حاکی از آن است که با توجه به PSQ یکسان، کیفیت روابط بهتر احتمالاً مشتریان وفادار بیشتری را القا می‌کند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Mediating Role of Relationship Quality in the Linkage between Perceived Quality and Customer Loyalty
Abstract

 This study is the first attempt to approach the quality of university-business relationships based on the theory of relationship marketing and test the mediating role of this concept in the impact of perceived service quality (PSQ) on the loyalty of corporate customers. A combination of online and in-depth interview instruments was adopted to gather the data from 486 enterprises. Estimation of the structural model and hypothesis testing were performed via structural equation modeling. The findings of our empirical research in the context of researching the universitybusiness relationship in Ho Chi Minh City, Vietnam have determined that PSQ not only has a direct effect on the loyalty of corporate customers but also has a much stronger effect on customer loyalty when impacting through relationship quality (RQ) mediation. Current results imply that better relationship quality is likely to induce more loyal customers, given the same PSQ.