پر کردن شکاف آنلاین آفلاین: ارزیابی تأثیر کیفیت محتوای شبکه اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 32

تعداد کلمات : 8800

مجله : Journal of Retailing and Consumer Services

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 دسامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1592 بازدید
68,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پر کردن شکاف آنلاین آفلاین: ارزیابی تأثیر کیفیت محتوای شبکه اجتماعی برندها بر آگاهی از برند و قصد خرید

چکیده

  رسانه‌های اجتماعی نحوه تعامل شرکت‌ها و برندها با مصرف‌کنندگان، به‌ویژه نسل هزاره را شکل می‌دهند. در پرتو این روند رو به رشد، این مطالعه با ارائه یک مدل تجربی که با بکارگیری مدل‌سازی معادلات ساختاری آزمایش می‌شود، با هدف درک تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند در رسانه‌های اجتماعی بر آگاهی از برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان انجام شد. این مطالعه همچنین بررسی می‌کند که آیا رابطه بین محرک‌های رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید آفلاین با انگیزه لذت جویانه، مشارکت مصرف‌کننده و آگاهی از برند تعدیل می‌شود یا خیر. نتایج نشان می‌دهد که کیفیت محتوای ارائه‌شده توسط برندها در رسانه‌های اجتماعی و تعامل شرکت با کاربران برای نسل هزاره اهمیت زیادی دارد. آنها انگیزه لذت جویی ناشی از رسانه های اجتماعی توسط این کاربران را افزایش می دهند، تعامل آنلاین آنها را تقویت می کنند و آگاهی از برند آنها را تشدید می کنند. این افزایش تعامل مشتری آنلاین همراه با افزایش آگاهی از برند مصرف کننده آنلاین منجر به افزایش قصد خرید این برندها به صورت آفلاین می شود. در نتیجه، شرکت‌ها تشویق می‌شوند برای تولید محتوای باکیفیت در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود سرمایه‌گذاری کنند، با توجه به نقش مهمی که این متغیرها در سرگرمی، درگیر کردن کاربران آنلاین، ایجاد آگاهی از برند و تأثیرگذاری آفلاین آن‌ها ایفا می‌کنند، همه استراتژی‌های ممکن را برای افزایش تعامل کاربران برند به کار گیرند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Bridging the online offline gap: Assessing the impact of brands’ social network content quality on brand awareness and purchase intention
Abstract

 Social media is shaping the way companies and brands engage and interact with consumers, particularly Millennials. In light of this growing trend, this study aims to understand the influence of content quality and brand interactivity within social media on consumers’ brand awareness and purchase intentions by proposing an empirical model which is tested using structural equation modeling. The study also explores whether the relation between social media stimuli and offline purchase intention is mediated by hedonic motivation, consumer engagement and brand awareness. Results reveal that the quality of content provided by brands on social media and company-users’ interactivity are of major importance to Millennials. They increase the hedonic motive derived by these users from social media, strengthen their online engagement and intensify their brand awareness. This heightened online consumer engagement coupled with an increased online consumer brand awareness leads to an increase in the purchase intention of these brands offline. Consequently, companies are encouraged to invest in producing high-quality content on their social media pages, deploy all possible strategies to enhance brand users’ interactivity given the important role these variables play in entertaining, engaging users online, building brand awareness and influencing their offline purchase intentions.