عنوان فارسی مقاله:پر کردن شکاف آنلاین آفلاین: ارزیابی تأثیر کیفیت محتوای شبکه اجتماعی برندها بر آگاهی از برند و قصد خرید
چکیده
رسانههای اجتماعی نحوه تعامل شرکتها و برندها با مصرفکنندگان، بهویژه نسل هزاره را شکل میدهند. در پرتو این روند رو به رشد، این مطالعه با ارائه یک مدل تجربی که با بکارگیری مدلسازی معادلات ساختاری آزمایش میشود، با هدف درک تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند در رسانههای اجتماعی بر آگاهی از برند و قصد خرید مصرفکنندگان انجام شد. این مطالعه همچنین بررسی میکند که آیا رابطه بین محرکهای رسانههای اجتماعی و قصد خرید آفلاین با انگیزه لذت جویانه، مشارکت مصرفکننده و آگاهی از برند تعدیل میشود یا خیر. نتایج نشان میدهد که کیفیت محتوای ارائهشده توسط برندها در رسانههای اجتماعی و تعامل شرکت با کاربران برای نسل هزاره اهمیت زیادی دارد. آنها انگیزه لذت جویی ناشی از رسانه های اجتماعی توسط این کاربران را افزایش می دهند، تعامل آنلاین آنها را تقویت می کنند و آگاهی از برند آنها را تشدید می کنند. این افزایش تعامل مشتری آنلاین همراه با افزایش آگاهی از برند مصرف کننده آنلاین منجر به افزایش قصد خرید این برندها به صورت آفلاین می شود. در نتیجه، شرکتها تشویق میشوند برای تولید محتوای باکیفیت در صفحات رسانههای اجتماعی خود سرمایهگذاری کنند، با توجه به نقش مهمی که این متغیرها در سرگرمی، درگیر کردن کاربران آنلاین، ایجاد آگاهی از برند و تأثیرگذاری آفلاین آنها ایفا میکنند، همه استراتژیهای ممکن را برای افزایش تعامل کاربران برند به کار گیرند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.