عنوان فارسی مقاله:تأثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت و استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده کارت امتیازی متوازن
چکیده
بر اساس نظریه مبتنی بر منابع، این تحقیق تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و استراتژی بازاریابی سبز را بر عملکرد کسب و کار با کارت امتیازی متوازن نقش تعدیل کننده بررسی میکند. مسئولیت اجتماعی شرکت بر امور مربوط به دولت، محیط زیست، مشتریان و کارکنان متمرکز است. استراتژی بازاریابی سبز بر رویکردهایی از نظر محصولات سبز، قیمتهای سبز، مکانهای سبز و تبلیغات سبز متمرکز است. عملکرد کسب و کار با گروههایی از شاخصهای مالی و غیر مالی اندازهگیری میشود. نقش تعدیل کننده کارت امتیازی را در سطح مالی، مشتری، فرآیند، یادگیری و رشد در نظر گرفته شده است. نتایج تحقیق با دادههای نظرسنجی از ۴۱۹ مدیر در شرکتهای مختلف مواد غذایی در هوشی مین سیتی که از طریق روش تحلیل ساختاری پردازش شدهاند، نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکتی قویترین تأثیر مثبت را بر عملکرد کسب و کار دارد و به دنبال آن استراتژی بازاریابی سبز به عنوان دومین تأثیر مثبت قوی بر عملکرد کسب و کار قرار دارد. نتایج نیز نشان داد که نقش تعدیل کننده کارت امتیازی متوازن سطح تأثیر مثبت قوی رابطه فوق را افزایش میدهد. علاوه بر این، تفاوت بین متغیرهای کنترل جمعیت شناختی را نیز نشان داد. بر اساس یافتهها، برخی مفاهیم برای کمک به مدیران شرکتها برای بهبود کارت امتیازی متوازن نقش تعدیلکننده در هنگام اجرای مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت و استراتژیهای بازاریابی سبز ترسیم میشوند و در نتیجه به افزایش عملکرد کسب و کار کمک میکنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.