تأثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت و استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده کارت امتیازی متوازن

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27

تعداد کلمات : 7000

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3255 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیرات مسئولیت اجتماعی شرکت و استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده کارت امتیازی متوازن

 چکیده

  بر اساس نظریه مبتنی بر منابع، این تحقیق تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و استراتژی بازاریابی سبز را بر عملکرد کسب و کار با کارت امتیازی متوازن نقش تعدیل کننده بررسی می‌کند. مسئولیت اجتماعی شرکت بر امور مربوط به دولت، محیط زیست، مشتریان و کارکنان متمرکز است. استراتژی بازاریابی سبز بر رویکردهایی از نظر محصولات سبز، قیمت‌های سبز، مکان‌های سبز و تبلیغات سبز متمرکز است. عملکرد کسب و کار با گروه‌هایی از شاخص‌های مالی و غیر مالی اندازه‌گیری می‌شود. نقش تعدیل کننده کارت امتیازی را در سطح مالی، مشتری، فرآیند، یادگیری و رشد در نظر گرفته شده است. نتایج تحقیق با داده‌های نظرسنجی از ۴۱۹ مدیر در شرکت‌های مختلف مواد غذایی در هوشی مین سیتی که از طریق روش تحلیل ساختاری پردازش شده‌اند، نشان داد که مسئولیت اجتماعی شرکتی قوی‌ترین تأثیر مثبت را بر عملکرد کسب و کار دارد و به دنبال آن استراتژی بازاریابی سبز به عنوان دومین تأثیر مثبت قوی بر عملکرد کسب و کار قرار دارد.   نتایج نیز نشان داد که نقش تعدیل کننده کارت امتیازی متوازن سطح تأثیر مثبت قوی رابطه فوق را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، تفاوت بین متغیرهای کنترل جمعیت شناختی را نیز نشان داد. بر اساس یافته‌ها، برخی مفاهیم برای کمک به مدیران شرکت‌ها برای بهبود کارت امتیازی متوازن نقش تعدیل‌کننده در هنگام اجرای مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و استراتژی‌های بازاریابی سبز ترسیم می‌شوند و در نتیجه به افزایش عملکرد کسب و کار کمک می‌کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impacts of Corporate Social Responsibility and Green Marketing Strategy on Business Performance: The Moderating Role of Balanced Scorecard

 

Abstract

 On the underpinning theory of the Resource Based Theory, this research examines the impact of corporate social responsibility and green marketing strategy on business performance with the moderating role balanced scorecard. Corporate social responsibility concentrates on related to government, the environment, customers, and employees. Green marketing strategy concentrates on approaches in terms of green products, green prices, green places, and green promotion. Business performance is measured by groups of indicators financial, and non-financial. The moderating role balanced the scorecard at the financial, customer, process, learning, and growth level. Research results with survey data from 419 managers at different food enterprises in Ho Chi Minh City processed through the structural analysis method, showed that corporate social responsibility has the strongest positive impact on business performance, followed by the green marketing strategy as the second strong positive impact on the business performance and results also showed that the balanced scorecard moderating role increases the level of the strong positive impact of the above relationship. Besides, it also showed the difference in the demographic control variables. Based on the findings, some implications are drawn to help the managers of enterprises improve the moderating role balanced scorecard when implementing corporate social responsibility and green marketing strategies thereby contributing to increasing business performance.