light box
امتیاز 2.93 تأثیر قدرت COSER روی وفاداری خدمات: سرویس تعمیرات اتومبیل در تونس">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 31
تعداد کلمات : 6800
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر قدرت COSER روی وفاداری خدمات: سرویس تعمیرات اتومبیل در تونس

 چکیده  

 این مقاله به بررسی اثرات قدرت رابطه‌ی کارکنان خدمات مشتری (COSER) روی وفاداری شخصی و وفاداری سازمانی در سرویس تعمیر اتومبیل تونس می‌پردازد. این مطالعه بر اساس واسطه‌های تعمیر اتومبیل در تونس بوده و از داده‌های کمی استفاده می‌کند. مدل علی از طریق مدل سازی معادله‌ی ساختاری تست شد. داده‌ها از ۳۳۲ مشتری جمع اوری شد. نتایج نشان می‌دهد که قدرت COSER دارای اثر زیادی روی وفاداری خدمات است. با این حال، و بر خلاف منابع، اثر غیر مستقیم ناشی از وفاداری شخصی است. نتایج اهمیت زیادی برای شیوه‌های بازاریابی شرکت‌های خدماتی دارد که تولید وفاداری مشتری از طریق وفاداری شخصی ضمن اجتناب از ریسک می‌کند(تأثیر قدرت COSER روی وفاداری خدمات).

Title: Impacts of COSER Strengthon Service Loyalty: Case of Automobile Repair Service in Tunisia

Abstract

 This paper investigates the effects of customer-one service employee relationship (COSER) strength on personal loyalty and organizational loyalty within the Tunisian automobile repair service context. The study is based on automotive repair dealers in Tunisia and draws on quantitative data. A causal model was tested via structural equations modeling. Data were collected from a randomly sample of 332 customers. The results confirm that the COSER strength has a considerable impact on service loyalty. However, and contrary to the literature, it is an indirect effect through personal loyalty. The results have major implications for marketing practices of service firms that generate customer loyalty through personal loyalty to benefit from its impact while avoiding its risks.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
جنسیت در مطالعات ترجمه سمعی بصری
خـریـد محـصـول
زبان‌های اقلیت، برنامه ریزی زبان و ترجمه‌ی سمعی بصری
خـریـد محـصـول
کوید۱۹(COVID-19) و ترومبوآمبولی اندام اصلی: تظاهرات و علایم در سیستم های قلبی عروقی
خـریـد محـصـول
COVID-19 و سلامت روان در برزیل: علایم روانی و روانپزشکی در جمعیت عمومی
خـریـد محـصـول
تشخیص کوید-۱۹(COVID-19)- مرور اجمالی بر روش های فعلی
خـریـد محـصـول
کوید-۱۹(COVID-19) در محیط
خـریـد محـصـول
ترجمه سمعی بصری و موسیقی عامه پسند
خـریـد محـصـول
برهمکنش محاوره‌ای و گفتمان در ترجمه‌ی سمعی بصری: گفت و گوی فی البداهه
خـریـد محـصـول
میزان اطمینان از بیماری کرونا ویروس جدید (COVID-19) در ژاپن
خـریـد محـصـول
مدل سازی و پیش بینی ARIMA از شیوع COVID-19 با الگوی نامنظم
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا