light box
امتیاز 2.65 کاربرد اصل تصویرگونگی در آموزش دستور زبان (گرامر) زبان انگلیسی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 12
تعداد کلمات : 3000
مجله : International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR)
انتشار : 2019
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:کاربرد اصل تصویرگونگی در آموزش دستور زبان (گرامر) زبان انگلیسی

 چکیده 

 تصویرگونگی زبان اشاره به ارتباط بین دال و مدلول نماد زبان دارد و به عنوان تئوری مهم زبان شناختی، یک چشم انداز و مبنای نظری را برای آموزش انگلیسی ارائه می‌کند. این مقاله، برخی پدیده‌های سخت را بر اساس آموزش گرامر انگلیسی با استفاده از تصویرگونگی فاصله، تصویرگونگی کمیت و توالی تفسیر کرده و به تحلیل یک مثال برای بررسی اهمیت تصویرگونگی در آموزش گرامر می‌پردازد. این مطالعه نشان می‌دهد که نماد نحوی تا حدودی برای آشکار کردن رابطه بین مکانیسم شناختی جهانی و ساختار داخلی زبان، که از اهمیت عملی زیادی برای آموزش دستور زبان انگلیسی برخوردار است، برخوردار است. برای کمک به معلمان در تدریس روزانه، آگاهانه دانش آموزان را از منظر تصویرگونگی راهنمایی کنید تا قوانین گرامر را درک کنند و به یاد بیاورند، بار پردازش اطلاعات و حافظه را کاهش داده و فقدان آموزش سنتی گرامر را جبران کنند.

TITLE: On Application of the Principle of Iconicity in English Grammar Teaching

Abstract

The language iconicity refers to the connection between the signifier and signified of the language symbol, and as an important theory of cognitive linguistics, it provides a new perspective and theoretical basis for English teaching. This paper interpreted some difficult phenomena to be explained in English grammar teaching by using distance iconicity, quantity iconicity and sequence iconicity, and analyze the example to probe the importance of iconicity in grammar teaching. The study shows that the syntax iconicity has a certain extent to reveal the relationship between the universal cognitive mechanism and the internal structure of the language, which is of great practical significance to English grammar teaching. So as to help teachers in the daily teaching, consciously guide students from the perspective of iconicity to understand and memorize grammar rules, reduce the burden of information processing and memory, and make up the lack of traditional grammar teaching.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
    خـریـد محـصـول
    ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین نوکلئوکپسید SARS-CoV-2
    خـریـد محـصـول
    اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
    خـریـد محـصـول
    کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
    خـریـد محـصـول
    تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
    خـریـد محـصـول
    اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
    خـریـد محـصـول
    کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
    خـریـد محـصـول
    حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
    خـریـد محـصـول
    بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
    خـریـد محـصـول
    توسعه کاتالیزورهای سه راهی پالادیوم/رادیوم و تنها پالادیوم پیشرفته
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا