light box
امتیاز 2.93 تأثیر مدارس و دانشگاه های آزاد و خصوصی در آموزش">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 27
تعداد کلمات : 9600
مجله : the international journal of business & management
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر مدارس  و دانشگاه های آزاد و خصوصی در بخش آموزش و پرورش در زیمبابوه با اشاره به استان کلانشهر هرار

 چکیده  

این مطالعه با هدف بررسی تأثیر دانشگاه های مستقل و خصوصی در ارتقا توسعه بخش آموزش در زیمبابوه انجام شده است. این مقاله در صدد پاسخ به سوالات زیر است: تاریخچه بخش آموزش در زیمبابوه چیست؟ نقش دانشکده‌های خصوصی و مستقل در ارائه آموزش متوسطه چیست؟ از چه راه‌های خاصی کالج‌های متوسطه خصوصی و مستقل کیفیت آموزش در هراره را بهبود می‌بخشند؟ و کدام روشها را می‌توان در ارتقا مشارکت فراگیر در توسعه آموزش با کیفیت در زیمبابوه اتخاذ کرد؟ هدف از این مطالعه کشف راه‌هایی بود که کالج‌های مستقل و خصوصی در بخش آموزش در زیمبابوه مشارکت داشته‌اند. سرعت تغییر و انفجار مدارس متوسطه جدید خصوصی در هراره ما را به چالش می‌کشد تا یک الگوی به دور از تصورات منفی در مورد کالج‌های مستقل در زیمبابوه را تغییر دهیم. این تأثیرات مهمی در نقش مدرسه خصوصی دارد، که عمده‌ترین تأمین کننده دانش و مهارت است. به منظور پاسخ به این سالات، از رویکردی ترکیبی از تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی استفاده شد. در جمع آوری داده‌ها از دو روش اصلی استفاده شده است که مصاحبه و پرسشنامه است. یافته‌ها حاکی از آن است که مدارس خصوصی نقش اصلی را در آموزش شهروندان در حراره ایفا می‌کنند، اگرچه لازم است با همکاری دولت با همکاری مدارس دولتی در جهت ارتقا آموزش با کیفیت در مدارس متوسطه همکاری کنند(دانشگاه های آزاد و خصوصی).

Title: The Impact of Independent and Private Schools in the Education Sector in Zimbabwe with Particular Reference to Harare Metropolitan Province

Abstract

 This study aims at exploring the impact of independent and private colleges in promoting the development of the education sector in Zimbabwe. It seeks to answer the following research questions: What is the history of the education sector in Zimbabwe?; What is the role of private and independent Colleges in providing secondary school education?; In which specific ways are private and independent secondary colleges improving the quality of education in Harare?; and Which methods can be adopted in promoting inclusive participation in the development of quality education in Zimbabwe? The aim of this study was to explore the ways in which the independent and private colleges have been contributing to the education sector in Zimbabwe. The speed of change and the explosion of new private secondary schools in Harare challenge us to have a paradigm shift away from negative perceptions about independent colleges in Zimbabwe. This has important implications for the role of the private school, which is being the major provider of knowledge and skills. In order to answer these questions, a mixed approach of qualitative research and quantitative research were used. Two main methods were used in data collection which are interviews and questionnaires. The findings suggest that private schools are playing a leading role in educating citizens in Harare, although there is need to work together with public schools with the support of government to promote quality education in secondary schools.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
    خـریـد محـصـول
    مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
    خـریـد محـصـول
    تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا