light box
امتیاز 2.93 توسعه ی ساختار سلسله مراتبی و مدل تحلیلی عوامل کلیدی">

عنوان فارسی مقاله:توسعه ی ساختار سلسله مراتبی و مدل تحلیلی  عوامل کلیدی در  جذابیت برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی

 چکیده  

اپلیکیشن ها یا برنامه‌های موبایلی، خدماتی نظیر انتشار اطلاعات، بهبود و ارتقای دانش، یکپارچه سازی رسانه‌های اجتماعی و خرید آنلاین را فراهم می‌کنند که همه‌ی آن‌ها، پلتفرم‌هایی برای تقویت ارتباط و تعامل بین شرکت و مشتریان هستند. منابع مربوط به استفاده‌ی مستمر از اپلیکیشن های موبایلی، نشان می‌دهند که اپلیکیشن ها باید دارای راحتی، ارزش منحصر به فرد، ارزش اجتماعی، مشوق و محرک، سرگرمی و سایر ویژگی‌ها برای استفاده‌ی مستمر و افزایش جذابیت باشند. در واقع، جذابیت، عامل کلیدی در موفقیت تجاری اپلیکیشنها است. برای اپلیکیشن موبایلی مدیریت کسب و کار، موضوعات مربوط به شیوه‌ی طراحی محتوای کاربران دستگاه‌های موبایلی، شیوه‌ی اندازه گیری ارزش رسانه‌ای و شیوه‌ی جلب توجه کاربران و افزایش زمان استفاده، باید بررسی شوند. این مطالعه، یک مدل تحلیلی را برای جذابیت اپلیکیشن موبایل برای اندازه گیری عوامل مؤثر بر ساختار سلسله مراتبی و اندازه گیری عملکرد اپلیکیشن ارائه می‌کند. در این مطالعه، عوامل کلیدی مؤثر بر جذابیت اپلیکیشن برای کاربران ضمن بررسی آماره‌ها برای توسعه یاستراتژی های مدیریتی برای بهبود وفاداری مشتری/ کاربر بررسی شد. مدل پیشنهادی، ابزاری برای برنامه ریزان و طراحان اپلیکیشن در اندازه گیری جذابیت اپلیکیشن و عملکرد اپلیکیشن است. این به تشریح اثر عوامل کلیدی مؤثر بر جذابیت اپلیکیشن کمک می‌کند و به طراحان در توسعه‌ی استراتژی‌های مناسب کمک کرده و به عنوان نقطه‌ی مرجع برای استراتژی‌های بهینه سازی و بهبود آینده استفاده شود(مدل تحلیلی عوامل کلیدی).

Title: Development of hierarchical structure and analytical model of key factors for mobile app stickiness

Abstract

 Mobile apps (applications) provide services such as information dissemination, knowledge promotion, social media integration, and online shopping, all of which are platforms that enable the strengthening of communication and foster interaction between firms and consumers. The related pieces of literature on the continuous use of mobile apps have noted that apps must have convenience, unique value, social value, incentives, entertainment, and other such qualities to attract continuous usage by customers. As such, stickiness has become the key factor in the business success of apps. For businesses managing mobile apps, the topics of how to design content for mobile device users, how to measure media value and returns, and how to capture the attention of users and make them willing to spend more time using the application are all worthy of exploration. This study proposes the analytical model for mobile app stickiness to measure the significance of various influencing factors of the hierarchical structure and to measure the performance of mobile apps. The study explored key factors that affected user stickiness while examining usage statistics to develop management strategies geared toward mobile app stickiness to improve customer/user loyalty. The proposed model can function as a tool for app planners in measuring user stickiness and app performance while serving as reference for future studies into app stickiness and real-life applications. It can also clarify the influence of key factors influencing app stickiness, which can help app planners develop appropriate strategies and function as a reference point for future improvement and optimization strategies.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    استخراج سریوم با کاهش متالوترمیک با استفاده از تزریق پودر اکسید سریوم
    خـریـد محـصـول
    مطالعه سینتیک استخراج استرانسیوم با کاهش متالوترمیک
    خـریـد محـصـول
    مدلسازی و بررسی آزمایشی جت‌های گازی شناور افقی تزریق شده به مایع محیط یکنواخت راکد
    خـریـد محـصـول
    تنظیم سنتز آمینو اسیدهای ضروری و انباشت در گیاهان
    خـریـد محـصـول
    مدلسازی و بررسی آزمایشی جت‌های گازی شناور افقی تزریق شده به مایع محیط یکنواخت راکد
    خـریـد محـصـول
    یک نقشه راه برای ارتقای سلامت مدارس، یک مدل شناخت محور برای سیاست گذاری
    خـریـد محـصـول
    تخریب افلاتوکسین با تیمار اولتراسوند
    خـریـد محـصـول
    تعیین افلاتوکسین در نمونه‌های پسته با روش ELISA در تربت حیدریه (شمال شرق ایران)
    خـریـد محـصـول
    ویسکوالاستیسیته ی پوست مطالعه شده به صورت برون تنی(آزمایشگاهی)
    خـریـد محـصـول
    ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک برای فرهنگ عامه: دنیای وست اند میوزیکال (انتهای غربی)
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
    برو بالا