عنوان فارسی مقاله:مدیریت دانش در صنعت بانکداری: مرور منابع و دستور العمل های آینده
چکیده
تحقیق حاضر مرور منابعی در مورد مدیریت دانش (KM) در صنعت بانکداری در کشورهای مختلف را بررسی میکند و رهنمودهای بیشتری را برای اطمینان از اجرای موفقیت آمیز KM در بانکها ارائه میدهد. یافتهها حاکی از آن است که کاربرد KM در بانکها از سال ۱۹۹۶ در بانک جهانی آغاز شده و توسط بانکها در چندین کشور توسعه یافته دنبال شده و سپس در مناطق مختلف در حال توسعه به نقاط مختلف گسترش یافته است. اکثر بانکها در کشورهای پیشرفته غربی مانند انگلیس و ایالات متحده آمریکا، کانادا و آلمان، از نظر مدیریت دانش، هم انسان و هم فناوری محور هستند. اکثر مطالعات مدیریت دانش در کشورهای در حال توسعه با استفاده از دادههای کمی دارای ماهیت اکتشافی بودند تا بررسی کنند که این بانکها از اهمیت KM و نحوه عملکرد KM آگاه بودند. علاوه بر این، تحقیقات کمی برای ارتباز KM در بانکها با موضوعات مختلف مانند نوآوری، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ریسک انجام شده است. سرانجام، مرور منابع، نتیجه گیری قابل توجهی را برای بهبود پیاده سازی مؤثر KM در بانکها ارائه داد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.