عنوان فارسی مقاله:آیا درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری می تواند بر قصد آنها نسبت به کارآفرینی تأثیر بگذارد؟
چکیده
دانشکده های کسب و کار نقش اصلی را در تحت تأثیر قرار دادن اهداف و رفتارهای کارآفرینی دانشجویان دارند. اگرچه تحقیقات مرتبط با آموزش کارآفرینی بسیار زیاد است ، مطالعات کمی در مورد محیط یادگیری از دیدگاه تنوع متمرکز شده اند. این مقاله برای بررسی تأثیر درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری بر اهداف آنها نسبت به کارآفرینی ، از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) استفاده می کند. با استفاده از رویکرد کمی ، داده ها از ۴۰۷ دانشجو در یک دانشکده تجارت بین المللی در فرانسه جمع آوری شد. نتایج نشان می دهد که درک مطلوب دانشجویان ازکسب و کار تجارتشان نشان می دهد که از طریق تأثیر واسطه ای نگرش شخصی نسبت به کارآفرینی ، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری ادراک شده ، تأثیرات کارآفرینی در آنها تأثیر مثبت دارد. این مطالعه به دانش موجود در مورد محیط های یادگیری و تأثیر آنها بر اهداف کارآفرینی دانشجویان کمک می کند. این تحقیق مبتنی بر مدل TPB را از طریق تلفیق یک ساختار بی سابقه ، غنی می کند: محیط یادگیری متنوع. در عمل ، این پزشکان و موسسات دانشگاهی را در مورد نیاز به استفاده از تنوع برای توسعه اهداف کارآفرینی دانشجویان و تحریک کارآفرینی مطلع می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.