درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری بر قصد آنها نسبت به کارآفرینی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 9500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1159 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آیا درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری می تواند بر قصد آنها نسبت به کارآفرینی تأثیر بگذارد؟

 چکیده

دانشکده های کسب  و کار نقش اصلی را در تحت تأثیر قرار دادن اهداف و رفتارهای کارآفرینی دانشجویان دارند. اگرچه تحقیقات مرتبط با آموزش کارآفرینی   بسیار زیاد است ، مطالعات کمی در مورد محیط یادگیری از دیدگاه تنوع متمرکز شده اند. این مقاله برای بررسی تأثیر درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری بر اهداف آنها نسبت به کارآفرینی ، از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) استفاده می کند. با استفاده از رویکرد کمی ، داده ها از ۴۰۷ دانشجو در یک دانشکده تجارت بین المللی در فرانسه جمع آوری شد. نتایج نشان می دهد که درک مطلوب دانشجویان ازکسب و کار تجارتشان نشان می دهد که از طریق تأثیر واسطه ای نگرش شخصی نسبت به کارآفرینی ، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری ادراک شده ، تأثیرات کارآفرینی در آنها تأثیر مثبت دارد. این مطالعه به دانش موجود در مورد محیط های یادگیری و تأثیر آنها بر اهداف کارآفرینی دانشجویان کمک می کند. این تحقیق مبتنی بر مدل TPB را از طریق تلفیق یک ساختار بی سابقه ، غنی می کند: محیط یادگیری متنوع. در عمل ، این پزشکان و موسسات دانشگاهی را در مورد نیاز به استفاده از تنوع برای توسعه اهداف کارآفرینی دانشجویان و تحریک کارآفرینی مطلع می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Can students’ perception of the diverse learning environment affect their intentions toward entrepreneurship?

Abstract

 Business schools play a major role in influencing students’ entrepreneurial intentions and behaviors. Although research linking entrepreneurship education with intentions is abundant, few studies have focused on the learning environment through the lens of diversity. This paper adopts the well-established theory of planned behavior (TPB) model to explore the impact of students’ perception of diverse learning environment on their intentions toward entrepreneurship. Using a quantitative approach, data was collected from 407 students in an international business school in France. The results show that students’ favorable perception of the respect their business schools show diversity positively influences the formation of their entrepreneurial intentions through the mediating effect of personal attitude toward entrepreneurship, subjective norms, and perceived behavioral control. This study contributes to existing knowledge about learning environments and their impact on students’ entrepreneurial intentions. It enriches research based on the TPB model through integrating an unprecedented construct: the diverse learning environment. In practice, it informs academic practitioners and institutions about the need to capitalize on diversity to develop students’ entrepreneurial intentions and drive entrepreneurship.