انتشار و ظهور پیام‌های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 10

تعداد کلمات : 2500

مجله : Journal of Adolescent Health

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
17 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1268 بازدید
23,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:انتشار و ظهور پیام‌های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان: شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر در یک کمپین بازاریابی ورزشی کانادا

 چکیده  

ما به ارزیابی پتانسیل پیام‌های نامطلوب در تبلیغات آنلاین برای جوانان با استفاده از یک نمونه از کمپین بازاریابی کانادا موسوم به آن را روشن کن، از یک شرکت بزرگ ورزشی پرداختیم.

روش‌ها: یک آزمایش کنترل شده تصادفی متغیر از ۲۰ کلاس راهنمایی در مونترال کانادا در نظر گرفته شد. کلاس‌ها به طور انتخابی به تبلیغات لایت آیت اپ (n=205) و یا تبلیغات مقایسه خنثی (n=192) تخصیص داده شد. شاخص‌های برایند اصلی، خود گزارش‌های پیام‌های مواد مخدر غیر قانونی در تبلیغات بودند.

نتایج: از دانش آموزان، ۲۲٫۹ درصد گزارش گردند که تبلیغات لایت آیت آپ حاوی پیام‌های های غیر قانونی مواد مخدر در مقایسه با ۱ درصد برای تبلیغات مقایسه‌ای بود (خطر نسبی ۲۲، فاصله اطمینان ۹۵ درصد).

نتیجه گیری: جوانان در این مطالعه بر این باور بودند که تبلیغات فوق مربوط به مواد مخدر غیر قانونی بود. کمپین نشان داد که چگونه تبلیغات رفتارهای ناخواسته دامن می‌زنند(شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Unintended Messages in Online Advertising to Youth: Illicit Drug Imagery in a Canadian Sports Marketing Campaign

Abstract

Purpose: We assessed the potential for harmful messages in online advertisements targeted to youth, using the example of the Canadian “Light It Up” marketing campaign from a large sports corporation. Methods: We undertook a cluster randomized controlled trial of 20 secondary school classes in Montreal, Canada. Classes were randomly allocated to view a “Light It Up” advertisement (n ¼ 205) or a neutral comparison advertisement (n ¼ 192). The main outcome measures were self-reports of illicit drug messages in the advertisements. Results: Of the students, 22.9% reported that the “Light It Up” advertisement contained illicit drug messages compared with 1.0% for the comparison advertisement (relative risk, 22.0; 95% confidence interval, 6.5e74.9). Conclusions: Although meant to promote sports, youth in this study believed that the “Light It Up” advertisement was related to illicit drugs. The campaign illustrates how advertisements may inadvertently market unwanted behaviors to children.
دیدگاهتان را بنویسید