عنوان فارسی مقاله:انتشار و ظهور پیامهای ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان: شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر در یک کمپین بازاریابی ورزشی کانادا
چکیده
ما به ارزیابی پتانسیل پیامهای نامطلوب در تبلیغات آنلاین برای جوانان با استفاده از یک نمونه از کمپین بازاریابی کانادا موسوم به آن را روشن کن، از یک شرکت بزرگ ورزشی پرداختیم.
روشها: یک آزمایش کنترل شده تصادفی متغیر از ۲۰ کلاس راهنمایی در مونترال کانادا در نظر گرفته شد. کلاسها به طور انتخابی به تبلیغات لایت آیت اپ (n=205) و یا تبلیغات مقایسه خنثی (n=192) تخصیص داده شد. شاخصهای برایند اصلی، خود گزارشهای پیامهای مواد مخدر غیر قانونی در تبلیغات بودند.
نتایج: از دانش آموزان، ۲۲٫۹ درصد گزارش گردند که تبلیغات لایت آیت آپ حاوی پیامهای های غیر قانونی مواد مخدر در مقایسه با ۱ درصد برای تبلیغات مقایسهای بود (خطر نسبی ۲۲، فاصله اطمینان ۹۵ درصد).
نتیجه گیری: جوانان در این مطالعه بر این باور بودند که تبلیغات فوق مربوط به مواد مخدر غیر قانونی بود. کمپین نشان داد که چگونه تبلیغات رفتارهای ناخواسته دامن میزنند(شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.