رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 4500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1129 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه هارمونی

 چکیده

کسب و کار کافه‌ها در اندونزی همچنان در حال افزایش است و به طور نوآورانه رقابت روز به روز شدید می‌شود. کافه هارمونی، واقع در شهر نگانجوک، استان جاوه شرقی، استراتژی رقابتی را در قالب حفظ کیفیت محصول، قیمت، اجرا می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کرده و وفاداری مشتریان را ایجاد کند. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر کیفیت محصول، قیمت، فضای کافه بر وفاداری مشتریان از طریق رضایت مشتری در کافه انجام شده است. این تحقیق با توزیع پرسشنامه به ۳۸۵ بازدید کننده در کافه و با استفاده از روش تجزیه و تحلیل مسیر انجام شد. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد کیفیت متغیر محصول، قیمت، بر رضایت مشتری تأثیر می‌گذارد. در تجزیه و تحلیل مسیر نشان می‌دهد که متغیرهای کیفیت محصول، قیمت، به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه تأثیر می‌گذارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Relationship of Product Quality, Price, Cafe Atmosphere to Customer Loyalty through Customer Satisfaction at Cafe Harmony

Abstract

 The cafe business in Indonesia continues to increase and increasingly innovative makes competition even harder. Cafe Harmony, which is located in Nganjuk city, East Java province, implements a competitive strategy in the form of maintaining Product Quality, Price, Cafe Atmosphere so that it can satisfy customers and create customer loyalty. This study aims to analyze the influence of Product Quality, Price, Cafe Atmosphere on Customer Loyalty through Customer Satisfaction at Cafe Harmony Nganjuk. This research was conducted by distributing questionnaires to 385 visitors at Nganjuk Cafe Harmony and using the Path Analysis method. The results of this study indicate variable Product Quality, Price, Cafe Atmosphere affect customer satisfaction. In the path analysis shows that the Product Quality, Price, Cafe Atmosphere variables directly or indirectly influence customer loyalty through customer satisfaction at Cafe Harmony Nganjuk.