آیا واقعیت افزوده بر جامعه پذیری، سرگرمی و یادگیری تأثیر می گذارد؟ یک آزمایش میدانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 8000

مجله : applied sciences

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1191 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آیا واقعیت افزوده بر جامعه پذیری، سرگرمی و یادگیری تأثیر می گذارد؟ یک آزمایش میدانی

 چکیده

  اپلیکیشن های واقعیت افزوده (AR) اخیراً برای اهداف سرگرمی و آموزشی پدید آمده اند و گفته می شود که تأثیرات مثبتی بر تعامل اجتماعی داشته باشند. در این مطالعه، ما تأثیر یک ویژگی AR تلفن همراه، داخلی را بر جامعه پذیری، سرگرمی و یادگیری بررسی کردیم. ما یک آزمایش میدانی را با استفاده از یک بازی مسابقه در نمایشگاه مرکز علمی فنلاند انجام دادیم. ما شرکت‌کنندگان (N = 372) را به یک گروه آزمایشی (کاربران برنامه AR) و دو گروه کنترل (کاربران غیر AR برنامه؛ شرکت‌کنندگان کاغذ و قلم) از جمله ۲۸ کاربر AR از مصاحبه‌های بعدی تقسیم کردیم. ما از آزمون رتبه‌بندی کروسکال-والیس برای مقایسه گروه‌های آزمایشی و روش تحلیل محتوا برای بررسی تجربیات کاربران AR استفاده کردیم. اگرچه شرکت‌کنندگان AR مصاحبه‌شده ارزش سرگرمی و فرصت‌های یادگیری را برای AR تشخیص دادند، اما هنگام مقایسه گروه‌های آزمایشی افزایشی در اجتماعی‌پذیری درک شده، رفتار اجتماعی، عاطفه مثبت یا عملکرد یادگیری مشاهده نکردیم. در عوض، مصاحبه‌شوندگان AR تضاد شدیدی را بین دو واقعیت متفاوت تجربه کردند. علیرغم ارزش جدید و جذاب فناوری جدید، عملکرد و سایر پیشرفت ها به طور خودکار ظاهر نمی شوند. ما همچنین عوامل شرطی بالقوه را مورد بحث قرار می دهیم. تحقیق و توسعه آینده AR و فناوری‌های مرتبط باید به اثرات منفی احتمالی تقسیم توجه به هر دو واقعیت توجه داشته باشد(واقعیت افزوده بر جامعه پذیری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Does Augmented Reality Affect Sociability,Entertainment, and Learning? A Field Experiment

Abstract

 Augmented reality (AR) applications have recently emerged for entertainment and educational purposes and have been proposed to have positive effects on social interaction. In this study, we investigated the impact of a mobile, indoor AR feature on sociability, entertainment, and learning. We conducted a field experiment using a quiz game in a Finnish science center exhibition. We divided participants (N = 372) into an experimental group (AR app users) and two control groups (non-AR app users; pen-and-paper participants), including 28 AR users of follow-up interviews. We used Kruskal–Wallis rank test to compare the experimental groups and the content analysis method to explore AR users’ experiences. Although interviewed AR participants recognized the entertainment value and learning opportunities for AR, we did not detect an increase in perceived sociability, social behavior, positive affect, or learning performance when comparing the experimental groups. Instead, AR interviewees experienced a strong conflict between the two different realities. Despite the engaging novelty value of new technology, performance and other improvements do not automatically emerge. We also discuss potential conditional factors. Future research and development of AR and related technologies should note the possible negative effects of dividing attention to both realities.