اثرات اجرای بازاریابی دیجیتال بر مصرف کننده آنلاین در سلانگور در طول همه گیری کووید-۱۹

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 4700

مجله : Management Science Letters

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3856 بازدید
63,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اثرات اجرای بازاریابی دیجیتال بر مصرف کننده آنلاین در سلانگور در طول همه گیری کووید-۱۹

 چکیده

همه گیری کووید-۱۹ تغییرات معنی داری را در بسیاری از جنبه‌ها به خصوص در مورد کارآفرینان کوچک متوسط (SMEs) ایجاد کرد، زیرا بسیاری از SME ها باید به دلیل دستور کنترل جا به جایی (MCO) که توسط دولت مالزی انجام می‌شود، کسب و کار خود را تعطیل کنند زیرا SME ها نمی‌توانند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. مطالعات قبلی نشان می‌دهد که داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مؤثر ممکن است کسب‌وکارها را در برابر شکست‌های شدید نسبت به SME ها آسیب‌پذیر کند. این پیشنهاد تحقیقاتی با هدف انجام و اثبات اثرات بالقوه و عواملی است که بر اجرای بازاریابی دیجیتال برای مشتریان آنلاین در سلانگور در طول همه‌گیری COVID-19 تأثیر می‌گذارد. روش شناسی این مقاله از یک رویکرد کیفی توصیفی با تجزیه و تحلیل منابع مختلف قبلی در حوزه بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کند. حجم نمونه پژوهش ۲۳۵ نفر است که بر اساس نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. این یافته نشان می‌دهد که بین وفاداری مشتری با اجرای بازاریابی دیجیتال نسبت به مصرف‌کنندگان آنلاین در سلانگور در طول همه‌گیری COVID-19 رابطه معناداری وجود دارد و بین آگاهی از برند و اجرای بازاریابی دیجیتال نسبت به مصرف‌کننده آنلاین رابطه معناداری وجود دارد.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:The effects of digital marketing implementation on online consumer in Selangor during COVID-19 pandemic

Abstract

The COVID-19 pandemic caused significant changes in many aspects especially towards small medium entrepreneurs (SMEs) as many of SMEs need to shut down their business due to movement control order (MCO) conducted by Malaysia government as SMEs cannot reach their customers. Previous studies show that having an effective digital marketing strategy in place might leave businesses vulnerable to severe setbacks towards SMEs. This research proposal aims to carry out and prove the possible potential effects and factors that influence digital marketing implementation towards online consumers in Selangor during COVID-19 pandemic. The methodology of this paper uses a descriptive qualitative approach by analyzing various previous literature on digital marketing scope of study. The sample size of the study is 235 respondents who were selected based on convenience sampling. The finding has discovered that there is a significant relationship between customer loyalty with implementation of digital marketing towards online consumers in Selangor during COVID-19 pandemic and there is a significance relationship between brand awareness and the implementation of digital marketing towards online consumer in Selangor during COVID-19 pandemic.