عنوان فارسی مقاله:اثرات اجرای بازاریابی دیجیتال بر مصرف کننده آنلاین در سلانگور در طول همه گیری کووید-۱۹
چکیده
همه گیری کووید-۱۹ تغییرات معنی داری را در بسیاری از جنبهها به خصوص در مورد کارآفرینان کوچک متوسط (SMEs) ایجاد کرد، زیرا بسیاری از SME ها باید به دلیل دستور کنترل جا به جایی (MCO) که توسط دولت مالزی انجام میشود، کسب و کار خود را تعطیل کنند زیرا SME ها نمیتوانند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. مطالعات قبلی نشان میدهد که داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مؤثر ممکن است کسبوکارها را در برابر شکستهای شدید نسبت به SME ها آسیبپذیر کند. این پیشنهاد تحقیقاتی با هدف انجام و اثبات اثرات بالقوه و عواملی است که بر اجرای بازاریابی دیجیتال برای مشتریان آنلاین در سلانگور در طول همهگیری COVID-19 تأثیر میگذارد. روش شناسی این مقاله از یک رویکرد کیفی توصیفی با تجزیه و تحلیل منابع مختلف قبلی در حوزه بازاریابی دیجیتال استفاده میکند. حجم نمونه پژوهش ۲۳۵ نفر است که بر اساس نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. این یافته نشان میدهد که بین وفاداری مشتری با اجرای بازاریابی دیجیتال نسبت به مصرفکنندگان آنلاین در سلانگور در طول همهگیری COVID-19 رابطه معناداری وجود دارد و بین آگاهی از برند و اجرای بازاریابی دیجیتال نسبت به مصرفکننده آنلاین رابطه معناداری وجود دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.