عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی و اینترنتی با تئوری آزمون، اعتماد به نفس خود و بدگمانی
چکیده
با استناد به نظریهی آزمون، این تحقیق دو فاکتور مهم در خصوص پذیرش تکنولوژی جدید را در نظر گرفته است: اعتماد به خود یا اعتماد به نفس عمومی و بدگمانی. این متغیرها فاکتورهای مربوط به نگرش به ویژه در خصوص کشورهای توسعه نیافته در نظر میگیرد. اطلاعات ۵۵۷ مشتری بانکی گردآوری شد و برای تحلیل PLS استفاده شد. بر طبق نتایج، تمایل و نیت برای پذیرش بانکداری موبایلی با نگرش بانکداری موبایلی که تحت تأثیر نگرش موفقیت، شکست و یادگیری استفاده از بانکداری موبایلی است تعیین میگردد. این سه دیدگاه متأثر از اعتماد به نفس و بد گمانی هستند(عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.