عنوان فارسی مقاله:وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه
چکیده
یک مرور منابع مرتبط با تحقیقات مصرف کننده / برند با توضیح سیر تحول این جریان مهم تحقیق ، مبنای این مقاله است. یافته های منابع چالش های مهم در مفهوم سازی و اندازه گیری سازه های اصلی مربوط به مصرف کننده مانند وفاداری به برند ، تعهد برند و عشق به برند را برجسته می کند. با بهره گیری از این یافته ها ، نویسندگان پیشنهاد می کنند که مکانیسم های حفظ رابطه (به عنوان مثال شناختی و رفتاری) کلید اندازه گیری و پیش بینی قدرت رابطه مصرف کننده / برند است. بر این اساس ، این مقاله وفاداری به برند را به عنوان یک رویکرد جدید در درک چگونگی نشان دادن مصرف کنندگان عشق و تعهد خود نسبت به برند از طریق درگیر شدن ، ناخودآگاه یا سایر موارد ، در شناخت ها و رفتارهای حفظ روابط ارائه می دهد. به عنوان وفاداری مصرف کننده به یک شریک تجاری تعریف می شود که توسط مجموعه ای از رفتارها (به عنوان مثال محل اقامت / بخشش ، تمایل به فداکاری) و شناخت (به عنوان مثال تحقیر گزینه ها ، وابستگی شناختی و توهمات مثبت) نشان می دهد که ثبات و دوام روابط ، وفاداری به مارک را حفظ می کند. یک پایه محکم برای تحقیقات آینده فراهم می کند که ارزش قابل توجهی برای دانشگاهیان و پزشکان تجاری دارد(وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.