عنوان فارسی مقاله:احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش
چکیده
این مقاله به بررسی رابطه بین احساسات مدیریتی و بازده بخشی میپردازد. با استفاده از دادههای ماهیانه انگلستان از ژانویه ۱۹۸۵ تا دسامبر ۲۰۱۴ و نمونهای از شاخصهای اعتماد کسب و کار و مصرف کننده ارائه شده توسط کمیسیون اروپا، ما یک سری شواهد جدید را در خصوص این ارائه میکنیم که چگونه شاخصهای احساسات مصرف کننده و مدیریتی بر نرخ بازده بخشی تأثیر میگذارد. نتایج هم چنین نشان داد که پارامترها به ویژگیهای صنعت حساس هستند. از همه مهمتر، رابطه نرخ بازده (سود)- احساسات کلی با یک احساس مربوط به شرکتهای تولیدی غالب شده است(احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.