عنوان فارسی مقاله:نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعهای بر شرکتهای آموزش هنر در چین
چکیده
در حال حاضر، به ویژه در چین، بازار آموزش هنر هنوز در مرحله رشد توسعه صنعتی است. با این وجود، تعداد زیادی از کسبوکارهای آموزش هنر وجود دارد که برای سهمی از صنعت آموزش هنر چین، که اندازه بسیار کمی دارد، رقابت میکنند. با توجه به تکامل اقتصاد و فرهنگ نوآورانه، درک ارزش ویژه برند و موفقیت شرکت در عصر حاضر بسیار ضروری است. این مطالعه رابطه بین ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت را تحت تعدیل فرهنگ نوآوری با استفاده از مشاغل آموزش هنر چینی به عنوان مطالعه پایه بررسی کرد. مطالعه حاضر رابطه بین پنج مؤلفه ارزش ویژه برند را که عمدتاً شامل آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت درک شده، وفاداری به برند، ارتباط برند و ارزش ویژه برند با تأثیر تعدیل کننده فرهنگ نوآوری است، بررسی کرد. در مجموع ۳۰۰ پاسخ دهنده، از جمله مدیران شرکت آموزش هنر، معلمان، و سایر کارکنان کلیدی، در نظرسنجی شرکت کردند و WarpPLS 8.0 برای ارزیابی مدل پیشنهادی استفاده شد. متعاقباً، یافتههای آماری رابطه مثبت معناداری را بین مؤلفههای ارزش ویژه برند (یعنی کیفیت درک شده و ارتباط برند) و عملکرد شرکت نشان داد، در حالی که فرهنگ نوآوری یک شرکت برای تعدیل رابطه مذکور کشف شد. پیامدهای این یافتهها بیشتر مورد بحث قرار میگیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.