عنوان فارسی مقاله: شبکههای اجتماعی، تعامل پذیری و رضایت: ارزیابی عوامل رفتاری، فنی –اجتماعی مؤثر بر پذیرش فناوری
چکیده
از آن جا که کاربرد و ارزش شبکههای اجتماعی توسعه یافته و خلاقیت روز به روز رشد میکند، این سؤال که چگونه میتوان افراد مختلف را به سایتهای مختلف جذب کرد، یک سؤال مهم میباشد. این تحقیق بر تعامل پذیری و نقش آن در رضایت کاربران از سایت شبکههای اجتماعی متمرکز است. مدل ارائه شده بر عواملی متمرکز است که به پاسخ به این سؤالات کمک میکند. یک نظر سنجی از ۱۶۴ کاربر وب سایتهای شبکههای اجتماعی فیس بوک، لینکدین و توییتر) در خصوص پذیرش فناوری، عوامل مرتبط با بازار و رضایت کاربر انجام شد. نتایج نشان داد که تعامل ادراک شده (بر اساس کنترل) و سطح تمرکز، روی رضایت نهایی کاربر اثر دارد و شبکهی اجتماعی از پیشایندهای مدل پذیرش فناوری (TAM) است. این یافتهها نشان میدهند که هر دوی عوامل بازاریابی و TAM روی تجربهی کاربر از سایت شبکههای اجتماعی اثر دارد(شبکههای اجتماعی، تعامل پذیری و رضایت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.