اهمیت سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و تعیین تأثیر آن بر تصویر برند و خرید آنلاین: یک مطالعه تجربی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 42

تعداد کلمات : 12000

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
17 ژوئن 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2529 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اهمیت سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و تعیین تأثیر آن بر تصویر برند و خرید آنلاین: یک مطالعه تجربی

 چکیده

 اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی کسانی هستند که از تصاویر، ویدیوها و سایر به روز رسانی‌ها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند تا بر برداشت مصرف کنندگان از یک شرکت یا محصول تأثیر بگذارند. هدف از این مطالعه ارزیابی وضعیت فعلی سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و قصد خرید آنلاین مصرف کنندگان است. این مقاله تحقیقاتی تلاشی برای شناسایی تأثیر ویژگی‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی است که بر اعتبار و تصویر برند تأثیر می‌گذارد و در نهایت منجر به قصد خرید مصرف‌کنندگان در دهلی NCR (منطقه پایتخت ملی)، هند می‌شود. داده‌ها با استفاده از فرم‌های گوگل از طریق پرسشنامه آنلاین با حجم نمونه ۲۶۲ پاسخ دهنده جمع آوری شده است. روش نمونه گیری مناسب استفاده شد. مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) روایی همگرا و افتراقی، و برازش مدل از طریق Smart PLS 3 به دست آمد. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که تخصص، کیفیت اطلاعات و قابلیت اعتماد تأثیرات مثبت معناداری بر اعتبار و تصویر برند و همچنین مثبت معنادار دارد. تأثیر غیر مستقیم بر قصد خرید آنلاین سایر عوامل مانند سرگرمی، جذابیت و دوست داشتنی بودن، تأثیر معنی داری بر اعتبار و تصویر برند ندارند. اعتبار شبکه اجتماعی و تصویر برند، رابطه مثبت بین کیفیت اطلاعات، تخصص، قابلیت اطمینان و قصد خرید آنلاین مصرف کننده را واسطه می‌کند. از سوی دیگر، اعتبار شبکه‌های اجتماعی و تصویر برند، عدم وجود رابطه مثبت بین دوست‌داشتنی بودن، جذابیت، سرگرمی و قصد خرید آنلاین مصرف‌کننده را تعدیل می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Importance of Social Networking Sites and Determining Its Impact on Brand Image and Online Shopping: An Empirical Study

Abstract

 Social networking influencers are those who use images, videos, and other updates on social media platforms to affect consumers’ impressions of a company or product. The purpose of this study is to assess the present status of social networking sites and the online purchase intentions of consumers. This research paper is an attempt to identify the effect of various attributes of social networking that influence credibility and brand image, eventually leading to the purchase intention of consumers in Delhi NCR (National Capital Region), India. The data were collected using Google Forms via an online questionnaire with a sample size of 262 respondents. A convenient sampling technique was used; structure equation modeling (SEM), convergent and discriminant validity, and model fitness were achieved through Smart PLS 3. This study’s findings reveal that expertise, information quality, and trustworthiness have significant positive effects on credibility and brand image, as well as a significant positive indirect effect on online purchase intention. Other factors, such as entertainment, attractiveness, and likability, have no significant effect on credibility and brand image. The credibility of social networking and brand image mediate the positive relationship between information quality, expertise, trustworthiness, and consumer online purchase intention. On the other hand, the credibility of social networking and brand image mediate the lack of a positive relationship between likability, attractiveness, entertainment, and consumer online purchase intention.