عنوان فارسی مقاله: شرایط فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی و اقتصادی(CAGE) حول فضای سایبری؟ نوآوری های دیجیتال چگونه در دنیای مجازی بین المللی سازی می شوند
چکیده
این مقاله به تحلیل عوامل برجسته ی موثر بر سرعت درونی سازی نوآوری های دیجیتال با پایش نفوذ بین المللی ۱۲۷ اپلیکیشن در اپل استور می پردازد. اگرچه اپ ها یا برنامه ها در سراسر جهان از طریق پلتفرم های آنلاین قابل دسترس هستند، نفوذ بین المللی آن ها هنوز تحت فواصل فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی و اقتصادی(CAGE) است که به عنوان موانع پذیرش کاربر برای درونی سازی اپلیکیشن عمل می کنند. تولید کنندگان برنامه ها بر موانع فوق بر استفاده از استراتژی های سمت تقاضای کارران در هم آفرینی ارزش غلبه می کنند(شرایط فرهنگی حول فضای سایبری). ما به بهبود درک فرایند درونی سازی در محیط دیجیتال کمک کرده و چشم انداز سمت تقاضا را برای تقویت تحقیقات کارافرینی بین المللی توسعه می دهیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.