عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان: آیا همکاری تیمی اهمیت دارد؟
چکیده
هدف این مطالعه درک بهتر این است که چرا و چگونه آموزش کارآفرینی تمایل به راه اندازی شرکت استارت آپ را افزایش میدهد. این مطالعه به بررسی نقش تعدیلکننده همکاری تیمی بر تأثیر آموزش کارآفرینی بر خودکارآمدی کارآفرینی و اشتیاق کارآفرینانه میپردازد. نتایج نظرسنجی از ۲۲۱ دانشجوی کارشناسی از برنامههای کارآفرینی برای تحلیل همبستگی، رگرسیون و میانجیگری استفاده شد. این مطالعه با ادغام نظریه شناختی اجتماعی و نظریه خودتنظیمی، یک مدل فرآیند دوگانه را پیشنهاد میکند و به بررسی اثرات واسطهای خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتیاق کارآفرینانه بر رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی میپردازد. علاوه بر این، این مطالعه دانش ما را در مورد اینکه چرا و چگونه آموزش کارآفرینی قصد کارآفرینی دانشجویان کسبوکار را بهبود میبخشد، افزایش میدهد. همچنین با آزمایش نقش همکاری تیمی به عنوان شرط مرزی به منابع آموزش کارآفرینی کمک کرد(آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.