عنوان فارسی مقاله:تأثیر آگاهی از برند و کشور مبدأ در اثربخشی تبلیغات محصولات غذایی یونانی در بریتانیا: مورد مطالعه: ماست یونانی
چکیده
هدف مطالعه حاضر بررسی اثر کشور مبدأ و فرآیند برندسازی بر ارزش ویژه برند ماست یونانی در خارج از کشور، بهویژه در انگلستان است. این تحقیق به صورت آزمایشی ۲ ۲ با استفاده از یک پرسشنامه بسته با مشارکت ۴۰۰ مصرف کننده، با استفاده از دو ماست یونانی (با برند و غیر برند) به عنوان محصول مورد مطالعه، با یا بدون نشان کشور مورد مطالعه مبدأ (یعنی پرچم یونان) روی بسته بندی انجام شد.. با توجه به نتایج تحقیق، ارزش ویژه برند برای ماست یونانی برند با نشان کشور مبدأ در میان چهار دسته محصول بالاتر است، همانطور که در سه بعد فرعی آن (آگاهی از برند، وفاداری، و کیفیت درک شده) منعکس شده است. همچنین مشخص شد که کشور مبدأ بدون در نظر گرفتن برند بر ارزش ویژه برند تأثیر میگذارد، یافتهای که تأثیر معنی دار این عامل را بر ادراک مصرف کنندگان تأیید میکند. این امر تمایز بین کیفیت درک شده و تصویر خاص کشور را از نظر تجربه تولید آن برای یک دسته محصول خاص برجسته میکند. بر اساس این یافتهها، شرکتهای تولید ماست یونانی که به خارج از کشور صادر میکنند باید بر توسعه استراتژیهای برندسازی برای تقویت برند محصول خود تاکید زیادی داشته باشند، در حالی که در عین حال کشور مبدأ را به عنوان شاخصی برای کیفیت برند خود بگنجانند. یافته اخیر به ویژه در مورد برندهای کمتر شناخته شده صدق میکند، زیرا نشانههای جغرافیایی (نشانهها) یا سایر استراتژیهایی که کشور مبدأ را تبلیغ میکنند به عنوان نشانههای اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان تلقی میشوند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.