شمشیر دو لبه: طراحی چارچوبی برای پذیرش فناوری هوش مصنوعی در یک سازمان آموزشی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 13000

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
16 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4060 بازدید
94,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شمشیر دو لبه: طراحی چارچوبی برای پذیرش فناوری هوش مصنوعی در یک سازمان آموزشی

 چکیده

استفاده از فناوری هوش مصنوعی در یک سازمان آموزشی اغلب به دلایل محیطی داخلی و خارجی بسیار مشکل ساز است و اغلب در رسیدن به اهداف مورد نظر ناکام است. هدف این مطالعه طراحی چارچوبی برای پذیرش فناوری هوش مصنوعی در بخش آموزش است. بیشتر تحقیقات بر پذیرش یک فناوری خاص متمرکز است و مطالعه در مورد چیزهای دیگری را برای پذیرش فناوری نادیده می‌گیرد. چارچوب در این مطالعه یک فرآیند گام به گام از تحول فناوری سازمانی را ارائه می‌دهد که قبلاً طراحی نشده بود. توصیه می‌کنیم قبل از ایجاد هرگونه تغییر تکنولوژیک در یک سازمان، به‌طور کلی و در سازمان آموزشی به‌ویژه، فرآیندها برای پذیرش موفقیت‌آمیز و معنادار فناوری هوش مصنوعی دنبال شود.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Leading Edge or Bleeding Edge: Designing a Framework for the Adoption of AI Technology in an Educational Organization

Abstract

 Adopting Artificial Intelligent Technology in an Educational Organization is often problematic due to many internal and external environmental reasons, and often fails to attain the desired goals. This study aims to design a framework for adopting AI technology in the education sector. Most of the research focuses on the acceptance of a particular technology and ignores the study of what else is needed for a technology acceptance. The framework in this study provides a stepby-step process of the Technological Transformation of an organization never designed before. We recommend that before making any technological changes in an organization, generally and in the educational organization particularly, the processes must be followed for the successful and meaningful adoption of AI technology.