عنوان فارسی مقاله:ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین
چکیده
صرف نظر از موقعیت اجتماعی، ثروت یا کشور مبدأ مشتری، محصولات اپل به دلیل ایجاد روندهایی در مورد دستگاههای الکترونیکی مشهور بودهاند. تا سال ۲۰۱۹، چین ۱۷ درصد از کل فروش اپل را به خود اختصاص داده است. این امر تا حد زیادی به دلیل وجهه مطلوب مشتریان چینی از برند اپل و تجربه مثبت محصولات اپل امکان پذیر شده است. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر تجربه برند، عشق به برند و تعامل با برند بر ارزش ویژه برند انجام شد. نقش واسطهای عشق به برند بین تجربه برند و تعامل با برند/ ارزش ویژه برند نیز مورد بررسی قرار گرفت. چارچوب مفهومی توسط نظریههای تبادل اجتماعی و اسناد پشتیبانی شده است. بر اساس تجزیه و تحلیل ۳۳۹ پاسخ دهنده از چین، تجربه برند، عشق به برند و تعامل با برند به طور معنی داری بر ارزش ویژه برند اپل تأثیر میگذارد. علاوه بر این، مشخص شد که عشق به برند نقش واسطهای مهمی را بین تجربه برند و تعامل برند/ ارزش ویژه برند نشان میدهد. این یافتهها میتواند به سایر تولیدکنندگانی که محصولات الکترونیکی مشابه را در چین ارائه میکنند کمک کند تا استراتژیهای بازاریابی و رقابتی خود را به منظور افزایش ارزش ویژه برند خود و در نتیجه درآمد فروش تطبیق دهند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.