ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 34

تعداد کلمات : 11600

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
16 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4565 بازدید
94,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ایجاد ارزش ویژه برند: تأثیر تجربه برند، عشق به برند، و تعامل با برند – مطالعه موردی ادراک مشتریان از برند اپل در چین

 چکیده

 صرف نظر از موقعیت اجتماعی، ثروت یا کشور مبدأ مشتری، محصولات اپل به دلیل ایجاد روندهایی در مورد دستگاه‌های الکترونیکی مشهور بوده‌اند. تا سال ۲۰۱۹، چین ۱۷ درصد از کل فروش اپل را به خود اختصاص داده است. این امر تا حد زیادی به دلیل وجهه مطلوب مشتریان چینی از برند اپل و تجربه مثبت محصولات اپل امکان پذیر شده است. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر تجربه برند، عشق به برند و تعامل با برند بر ارزش ویژه برند انجام شد. نقش واسطه‌ای عشق به برند بین تجربه برند و تعامل با برند/ ارزش ویژه برند نیز مورد بررسی قرار گرفت. چارچوب مفهومی توسط نظریه‌های تبادل اجتماعی و اسناد پشتیبانی شده است. بر اساس تجزیه و تحلیل ۳۳۹ پاسخ دهنده از چین، تجربه برند، عشق به برند و تعامل با برند به طور معنی داری بر ارزش ویژه برند اپل تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، مشخص شد که عشق به برند نقش واسطه‌ای مهمی را بین تجربه برند و تعامل برند/ ارزش ویژه برند نشان می‌دهد. این یافته‌ها می‌تواند به سایر تولیدکنندگانی که محصولات الکترونیکی مشابه را در چین ارائه می‌کنند کمک کند تا استراتژی‌های بازاریابی و رقابتی خود را به منظور افزایش ارزش ویژه برند خود و در نتیجه درآمد فروش تطبیق دهند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Building Brand Equity: The Impact of Brand Experience, Brand Love, and Brand Engagement—A Case Study of Customers’ Perception of the Apple Brand in China

Abstract

 Regardless of a customer’s social status, wealth, or country of origin, Apple products have been notorious for establishing trends in regard to electronic devices. As of 2019, China accounted for 17% percent of all Apple sales. This has been made possible in large part due to Chinese customers’ favorable image of the Apple brand and the positive experience with Apple products. This study aimed to examine the impact of brand experience, brand love, and brand engagement on brand equity. The brand-love mediation role between brand experience and brand engagement/brand equity was also explored. The conceptual framework was supported by social exchange and attribution theories. According to the analysis of 339 respondents from China, brand experience, brand love, and brand engagement significantly positively affects Apple’s brand equity. Additionally, it was discovered that brand love demonstrates a significant mediating role between brand experience and brand engagement/brand equity. These findings can aid other manufacturers offering similar electronic products in China to adapt their marketing and competitive strategies in order to boost their brand equity and as a result sales revenue.