نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعه‌ای بر شرکت‌های آموزش هنر در چین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35

تعداد کلمات : 8900

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
17 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4557 بازدید
94,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت با فرهنگ نوآوری به عنوان تعدیل کننده: مطالعه‌ای بر شرکت‌های آموزش هنر در چین

 چکیده

 در حال حاضر، به ویژه در چین، بازار آموزش هنر هنوز در مرحله رشد توسعه صنعتی است. با این وجود، تعداد زیادی از کسب‌وکارهای آموزش هنر وجود دارد که برای سهمی از صنعت آموزش هنر چین، که اندازه بسیار کمی دارد، رقابت می‌کنند. با توجه به تکامل اقتصاد و فرهنگ نوآورانه، درک ارزش ویژه برند و موفقیت شرکت در عصر حاضر بسیار ضروری است. این مطالعه رابطه بین ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت را تحت تعدیل فرهنگ نوآوری با استفاده از مشاغل آموزش هنر چینی به عنوان مطالعه پایه بررسی کرد. مطالعه حاضر رابطه بین پنج مؤلفه ارزش ویژه برند را که عمدتاً شامل آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت درک شده، وفاداری به برند، ارتباط برند و ارزش ویژه برند با تأثیر تعدیل کننده فرهنگ نوآوری است، بررسی کرد. در مجموع ۳۰۰ پاسخ دهنده، از جمله مدیران شرکت آموزش هنر، معلمان، و سایر کارکنان کلیدی، در نظرسنجی شرکت کردند و WarpPLS 8.0 برای ارزیابی مدل پیشنهادی استفاده شد. متعاقباً، یافته‌های آماری رابطه مثبت معناداری را بین مؤلفه‌های ارزش ویژه برند (یعنی کیفیت درک شده و ارتباط برند) و عملکرد شرکت نشان داد، در حالی که فرهنگ نوآوری یک شرکت برای تعدیل رابطه مذکور کشف شد. پیامدهای این یافته‌ها بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Role of Influencing Factors on Brand Equity and Firm Performance with Innovation Culture as a Moderator: A Study on Art Education Firms in China

Abstract

 Presently, particularly in China, the market for art education is still in the growth stage of industrial development. Nevertheless, there is a huge number of art education businesses competing for a share of China’s art education industry, which is of a very modest size. Given the evolution of the economy and innovative culture, it is of the utmost necessity to comprehend both brand equity and corporate success in the present day. This study explored the relationship between brand equity and company performance under the adjustment of innovation culture using Chinese art education businesses as the baseline study. The present study examined the relationship between the five components of brand equity that are primarily comprised of brand awareness, brand association, perceived quality, brand loyalty, brand relevance, and brand equity with the moderating impact of innovation culture. A total of 300 respondents, including art education firm managers, teachers, and other key employees, participated in the survey and WarpPLS 8.0 was used to evaluate the proposed model. Subsequently, the statistical findings revealed a significant positive relationship between the brand equity components (i.e., perceived quality and brand relevance) and a firm’s performance, while a firm’s innovation culture was discovered to moderate the said relationship. The implications of these findings are further discussed.