حسابداری خلاقانه: ماهیت، شیوع و مسائل اخلاقی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 5900

مجله : Accounting, Oxford Brookes University

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
4 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3573 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:حسابداری خلاقانه: ماهیت، شیوع و مسائل اخلاقی

 چکیده

 این مقاله به بررسی ماهیت و شیوع شیوه‌های حسابداری خلاق در چارچوب ملاحظات اخلاقی می‌پردازد. این مقاله تعاریف متعددی از حسابداری خلاق و پتانسیل و دامنه دلایل مدیران یک شرکت برای مشارکت در حسابداری خلاق را بررسی می‌کند. سپس این مقاله راه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد که از طریق آنها می‌توان حسابداری خلاقانه انجام داد و برخی تحقیقات تجربی در مورد ماهیت و وقوع حسابداری خلاق را خلاصه می‌کند. همچنین بعد اخلاقی حسابداری خلاق مورد بحث قرار می‌گیرد و شواهدی از چندین مطالعه تجربی به دست می‌آید. این مقاله با تجزیه و تحلیل راه حل‌های ممکن برای مشکل حسابداری خلاق به پایان می‌رسد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Creative Accounting: Nature, Incidence and Ethical Issues

 

Abstract

 This paper explores the nature and incidence of creative accounting practices within the context of ethical considerations.. It explores several definitions of creative accounting and the potential and the range of reasons for a company's directors to engage in creative accounting. Later the paper considers the various ways in which creative accounting can be undertaken and summarizes some empirical research on the nature and incidence of creative accounting. The ethical dimension of creative accounting is discussed, drawing evidence from several empirical studies.The paper concludes with the analysis of possible solutions for the creative accounting problem.