عنوان فارسی مقاله:ارزیابی اثرات ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در برندهای بوکومو در نامیبیا
چکیده
در بازار جهانی پویا و رقابتی، مدیریت اثربخش برند برای موفقیت کسب و کار ضروری است. این مطالعه توضیحی تأثیر استراتژیهای برندسازی را بر ارزش ویژه برند و تأثیر بعدی آن بر قصد خرید مصرف کننده برای برندهای بوکومو در نامیبیا بررسی کرد. این تحقیق با هدف شناسایی ابعاد و مؤلفههای کلیدی ارزش ویژه برند که به طور معنی داری بر رفتار مصرف کننده تأثیر میگذارد، انجام شد. حجم نمونه ۳۷۷ نفر انتخاب شد و برای تجزیه و تحلیل دادهها از آمار استنباطی شامل تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج نشان میدهد که بین استراتژیهای برندسازی (۰٫۰۵۳ = ۰٫۰۰۱، p <0.001) و ارزش ویژه برند، رابطه مثبت معنیداری وجود دارد، که نشان میدهد استراتژیهای برندسازی مؤثر بهطور معناداری بر ارزش ویژه برند تأثیر میگذارند. علاوه بر این، یافتهها ارتباط مثبت قوی بین ارزش ویژه برند (ضریب = ۰٫۰۴۸، p <0.05) و قصد خرید مصرفکننده را نشان میدهند، که نشان میدهد سطح بالاتر ارزش ویژه برند منجر به افزایش قصد خرید در بین مصرفکنندگان میشود. این نتایج بینشهای ارزشمندی را برای برندهای بوکومو در نامیبیا فراهم میکند تا استراتژیهای برندسازی مؤثری را توسعه و پیادهسازی کنند که ارزش ویژه برند را افزایش میدهد و در نهایت قصد خرید مصرفکننده را افزایش میدهد. این مطالعه بیشتر به غنی شدن منابع موجود در مورد مدیریت برند و رفتار مصرف کننده با ارائه شواهد تجربی در زمینه برندهای بوکومو در نامیبیا کمک میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.