ارزیابی اثرات ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در برندهای بوکومو در نامیبیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 7400

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 ژوئن 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5381 بازدید
110,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی اثرات ارزش ویژه برند بر قصد خرید مصرف کنندگان در برندهای بوکومو در نامیبیا

 چکیده

 در بازار جهانی پویا و رقابتی، مدیریت اثربخش برند برای موفقیت کسب و کار ضروری است. این مطالعه توضیحی تأثیر استراتژی‌های برندسازی را بر ارزش ویژه برند و تأثیر بعدی آن بر قصد خرید مصرف کننده برای برندهای بوکومو در نامیبیا بررسی کرد. این تحقیق با هدف شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کلیدی ارزش ویژه برند که به طور معنی داری بر رفتار مصرف کننده تأثیر می‌گذارد، انجام شد. حجم نمونه ۳۷۷ نفر انتخاب شد و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار استنباطی شامل تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج نشان می‌دهد که بین استراتژی‌های برندسازی (۰٫۰۵۳ = ۰٫۰۰۱، p <0.001) و ارزش ویژه برند، رابطه مثبت معنی‌داری وجود دارد، که نشان می‌دهد استراتژی‌های برندسازی مؤثر به‌طور معناداری بر ارزش ویژه برند تأثیر می‌گذارند. علاوه بر این، یافته‌ها ارتباط مثبت قوی بین ارزش ویژه برند (ضریب = ۰٫۰۴۸، p <0.05) و قصد خرید مصرف‌کننده را نشان می‌دهند، که نشان می‌دهد سطح بالاتر ارزش ویژه برند منجر به افزایش قصد خرید در بین مصرف‌کنندگان می‌شود. این نتایج بینش‌های ارزشمندی را برای برندهای بوکومو در نامیبیا فراهم می‌کند تا استراتژی‌های برندسازی مؤثری را توسعه و پیاده‌سازی کنند که ارزش ویژه برند را افزایش می‌دهد و در نهایت قصد خرید مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد. این مطالعه بیشتر به غنی شدن منابع موجود در مورد مدیریت برند و رفتار مصرف کننده با ارائه شواهد تجربی در زمینه برندهای بوکومو در نامیبیا کمک می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: An Assessment of the Effects of Brand Equity on Consumers’ Purchase Intentions on Bokomo Brands in Namibia

Abstract

 In the dynamic and competitive global market, effective brand management has become imperative for business success. This explanatory study examined the impact of branding strategies on brand equity and its subsequent effect on consumer purchase intentions for Bokomo brands in Namibia. The research aimed to identify brand equity's key dimensions and components that significantly influence consumer behaviour. A sample size of 377 participants was selected, and inferential statistics, including regression analysis, were employed to analyse the data. The results reveal a significant positive relationship between branding strategies (coef. = 0.053, p < 0.001) and brand equity, indicating that effective branding strategies significantly impact brand equity. Furthermore, the findings demonstrate a strong positive association between brand equity (coef. = 0.048, p < 0.05) and consumer purchase intentions, suggesting that a higher level of brand equity leads to increased purchase intentions among consumers. These results provide valuable insights for Bokomo brands in Namibia to develop and implement effective branding strategies that enhance brand equity and ultimately drive consumer purchase intentions. The study further contributes to the existing literature on brand management and consumer behaviour by providing empirical evidence in the context of Bokomo brands in Namibia.