استراتژی زنجیره تأمین و محیط تأمین کننده بر مزیت رقابتی: نقش تعدیل کننده عدم قطعیت محیطی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6200

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
13 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4518 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی زنجیره تأمین و محیط تأمین کننده بر مزیت رقابتی: نقش تعدیل کننده عدم قطعیت محیطی

 چکیده

اندونزی به عنوان یکی از تولیدکنندگان پوشاک در جهان، همچنان به تلاش برای افزایش مزیت رقابتی خود در رشد و توسعه فعلی ادامه می‌دهد. عوامل مختلفی می‌تواند بر بهبود مزیت رقابتی در بخش پوشاک تأثیر بگذارد. این مطالعه مزیت رقابتی در بخش پوشاک را تحت تأثیر استراتژی زنجیره تأمین و محیط تأمین‌کننده، که توسط عدم اطمینان محیطی در شرکت‌های پوشاک در جاوا غربی تعدیل می‌شود، بررسی می‌کند. جامعه آماری این پژوهش ۲۵۰ شرکت پوشاک و نمونه ۱۵۲ نفر از پاسخگویان بودند. داده‌ها از طریق پرسشنامه جمع آوری و با استفاده از حداقل مربعات جزئی (PLS) تجزیه و تحلیل شد. یافته‌های این مطالعه عبارتند از (۱) استراتژی زنجیره تأمین به طور مثبت تحت تأثیر محیط تأمین کننده است. (۲) مزیت رقابتی تحت تأثیر محیط تأمین کننده و استراتژی زنجیره تأمین است. و (۳) عدم اطمینان محیطی می‌تواند محیط تأمین کننده و استراتژی زنجیره تأمین را در تاثیرگذاری بر مزیت رقابتی تعدیل کند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Supply chain strategy and supplier environment on competitive advantage: The moderating role of environmental uncertainty

Abstract

 As one of the garment producers in the world, Indonesia continues to strive to increase its competitive advantage in the current growth and development. Various factors can influence the improvement of competitive advantage in the garment sector. This study investigates the competitive advantage in the garment sector as influenced by supply chain strategy and supplier environment, moderated by environmental uncertainty in garment companies in West Java. The population of this study was 250 garment companies, and the sample was 152 respondents. Data were collected through questionnaires and analyzed using Partial Least Square (PLS). The findings of this study are (1) supply chain strategy is positively influenced by supplier environment; (2) competitive advantage is influenced by supplier environment and supply chain strategy; and (3) environmental uncertainty can moderate supplier environment and supply chain strategy in influencing competitive advantage.