عنوان فارسی مقاله:انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی براساس انتشار روابط اعتماد آمیز
چکیده
امروزه، شبکههای اجتماعی بسیار محبوب بوده و در بر گیرنده طیف وسیعی از کاربران است. در این شبکهها، برخی از کاربران دارای نسبت تأثیر و نفوذ بالایی نسبت به سایر کاربران میباشند که به آنها رهبران فکر می گویند. آنها میتوانند از اثرات و نفوذ خود بر روی بسیاری از مسائل نظیر اقتصادی، سیاسی، اموزشی و اجتماعی استفاده کنند. در این مقاله ما یک چارچوب جدید را برای انتخاب رهبران فکری در جوامع انلاین پیشنهاد میکنیم. چارچوب فوق از رابطه اعتماد آمیز بین کاربران استفاده کرده و ارزش اعتماد کل (TTV) رهبران اولیه فکری را بین کاربران دیگر برای انتخاب بزرگترین آنها ارزیابی میکند. بر طبق نتایج بدست آمده، چارچوب پیشنهادی در مقایسه با روش درون درجهای بالا، روش برون درجهای بالا، روش مرکزیت بالا و روش درچه IO ترکیبی نتایج بهتری را در کمپینهای بازاریابی شبکههای اجتماعی SNM در اختیار میگذارد(انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.