انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی براساس انتشار روابط اعتماد آمیز

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 4800

مجله : Karbala International Journal of Modern Science

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1106 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی براساس انتشار روابط اعتماد آمیز

چکیده

 امروزه، شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب بوده و در بر گیرنده طیف وسیعی از کاربران است. در این شبکه‌ها، برخی از کاربران دارای نسبت تأثیر و نفوذ بالایی نسبت به سایر کاربران می‌باشند که به آن‌ها رهبران فکر می گویند. آن‌ها می‌توانند از اثرات و نفوذ خود بر روی بسیاری از مسائل نظیر اقتصادی، سیاسی، اموزشی و اجتماعی استفاده کنند. در این مقاله ما یک چارچوب جدید را برای انتخاب رهبران فکری در جوامع انلاین پیشنهاد می‌کنیم. چارچوب فوق از رابطه اعتماد آمیز بین کاربران استفاده کرده و ارزش اعتماد کل (TTV) رهبران اولیه فکری را بین کاربران دیگر برای انتخاب بزرگ‌ترین آن‌ها ارزیابی می‌کند. بر طبق نتایج بدست آمده، چارچوب پیشنهادی در مقایسه با روش درون درجه‌ای بالا، روش برون درجه‌ای بالا، روش مرکزیت بالا و روش درچه IO ترکیبی نتایج بهتری را در کمپین‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی SNM در اختیار می‌گذارد(انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Opinion leaders selection in the social networks based on trust relationships propagation

Abstract

Today, social networks become very popular and include a wide range of users. In these networks, some users have a great influence ratio to other users who are called opinion leaders. They can use their influence on many issues, such as political, economic, education, social, etc. In this paper, we propose a new framework to select the opinion leaders in online communities. The framework uses the trust relationship between the users and evaluates the total trust value (TTV) of primary opinion leaders between other users to select the highest of them. According to the obtained results, the proposed framework in comparison of top in-degree method, top out-degree method, top centrality method and hybrid IO-degree method provides better results in the social network marketing (SNM) campaigning.