عنوان فارسی مقاله:پیاده سازی خرید بازاریابی اومنی چنل از طریق توسعه مدل UTAUT 2
چکیده
این مطالعه تأثیر مزایای خدمات اومنی چنل را در تصمیمگیریهای خرید محصول مشتری بررسی میکند و رفتار پذیرش اومنی چنل مشتریان در خردهفروشی پوشاک مد در بالی را بررسی میکند. جمع آوری داده ها دو بار در مراحل I و II تکمیل می شود که پانزده تا سی روز (۱۵-۳۰) را پوشش می دهد. جامعه اماری در این مطالعه گروهی از مشتریان بالیایی با سازگاری بالا با فناوری است. حداکثر نمونه در این پژوهش ۲۱۰ شرکت کننده می باشد. یافتههای مطالعه نشان میدهد که مقادیر ضریب مسیر آنها برخی از فرضیهها را تایید میکند در حالی که برخی دیگر تایید نمیشوند. یافته های تحقیق نشان می دهد که متغیرهای یکپارچه سازی خدمات و اثربخشی درک شده را نمی توان برای گسترش مدل UTAUT 2 پیشنهاد کرد. متغیر آشنایی با فناوری می تواند متغیر پیشنهادی برای گسترش مدل UTAUT 2 باشد. یافتههای این مطالعه، رابطه ناسازگار بین تأثیر قصد خرید محصولات پوشاک را بر رفتار خرید محصول تأیید میکند که میتوان با مطالعه قصد رفتاری برای استفاده از رفتار با استفاده از روش طولی بر آن غلبه کرد. پیامدهای تحقیق از طریق روش گردآوری داده ها شامل دو مرحله تحقیق با جمع آوری یک گروه نمونه است که اعلام کردند قادر به مشاهده تغییرات در رفتار مشتری هستند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.