پیاده سازی خرید بازاریابی اومنی چنل از طریق توسعه مدل UTAUT 2

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6500

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
14 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3474 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پیاده سازی خرید بازاریابی اومنی چنل از طریق توسعه مدل UTAUT 2

 چکیده

  این مطالعه تأثیر مزایای خدمات اومنی چنل را در تصمیم‌گیری‌های خرید محصول مشتری بررسی می‌کند و رفتار پذیرش اومنی چنل مشتریان در خرده‌فروشی پوشاک مد در بالی را بررسی می‌کند. جمع آوری داده ها دو بار در مراحل I و II تکمیل می شود که پانزده تا سی روز (۱۵-۳۰) را پوشش می دهد. جامعه اماری در این مطالعه گروهی از مشتریان بالیایی با سازگاری بالا با فناوری است. حداکثر نمونه در این پژوهش ۲۱۰ شرکت کننده می باشد. یافته‌های مطالعه نشان می‌دهد که مقادیر ضریب مسیر آنها برخی از فرضیه‌ها را تایید می‌کند در حالی که برخی دیگر تایید نمی‌شوند. یافته های تحقیق نشان می دهد که متغیرهای یکپارچه سازی خدمات و اثربخشی درک شده را نمی توان برای گسترش مدل UTAUT 2 پیشنهاد کرد. متغیر آشنایی با فناوری می تواند متغیر پیشنهادی برای گسترش مدل UTAUT 2 باشد. یافته‌های این مطالعه، رابطه ناسازگار بین تأثیر قصد خرید محصولات پوشاک را بر رفتار خرید محصول تأیید می‌کند که می‌توان با مطالعه قصد رفتاری برای استفاده از رفتار با استفاده از روش طولی بر آن غلبه کرد. پیامدهای تحقیق از طریق روش گردآوری داده ها شامل دو مرحله تحقیق با جمع آوری یک گروه نمونه است که اعلام کردند قادر به مشاهده تغییرات در رفتار مشتری هستند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The implementation of purchasing omnichannel marketing based through the expansion of the UTAUT 2 model

Abstract

 This study studies the influence of omnichannel service benefits in customer product purchasing decisions and investigates the omnichannel adoption behavior of customers in fashion apparel retail in Bali. Data collection is completed twice in stages I and II, covering fifteen to thirty days (15- 30). The population in this study is a group of Balinese customers with high adaptation to technology. The maximum sample in this study is 210 respondents. The study findings reveal that their path coefficient values supported some hypotheses while some others were not supported. The research findings indicate that the variables of service integration and perceived effectiveness cannot be proposed to expand the UTAUT 2 model. The technology familiarity variable can be the variable proposed to expand the UTAUT 2 model. This study’s findings confirm the inconsistent relationship between the effect of intention to purchase apparel products on product purchase behavior that could be overcome by studying behavioral intention to use behavior using a longitudinal method. Implications of research through the data collection method involves two stages of research by collecting the same sample group, which is declared to be able to observe changes in customer behavior.