نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و ارزش ویژه برند در e-WOM

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 10000

مجله : International Journal of Data and Network Science

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
15 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2328 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و ارزش ویژه برند در e-WOM(تبلیغات شفاهی الکترونیک): شواهدی از اندونزی

 چکیده

 این مطالعه تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را بر ارزش ویژه برند مشتریان خطوط هوایی گارودا اندونزی (آگاهی، تصویر و وفاداری) و دهان به دهان آنلاین در طول همه‌گیری (E-WOM) بررسی کرد. در بخشی از این مطالعه، ۱۰۰ کاربر مکرر اینستاگرام و مسافران هواپیمای گارودا اندونزی مورد سؤال قرار گرفتند یا پرسشنامه‌هایی به آنها داده شد. داده‌ها توسط SEM-PLS و نرم افزار SmartPLS 3.0 پردازش و تجزیه و تحلیل شدند. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شناخت برند، تصویر برند و وفاداری به برند را افزایش می‌دهد. وفاداری یا شهرت برند تأثیر معنی داری بر e-WOM نیز دارد. در حالی که شناخت برند هیچ ارتباطی با E-WOM ندارد. علاوه بر این، نتایج این تحقیق به طور قطع به اهمیت تأثیر بر E-WOM اشاره می‌کند در حالی که شناخت برند تأثیری بر E-WOM ندارد. نتایج مطالعه همچنین اهمیت متغیرهای میانجی از جمله آگاهی از برند، تصویر برند و وفاداری به برند را برجسته می‌کند. این مطالعه می‌تواند ثابت کند که تقریباً همه متغیرهای اثر تعدیل‌کننده در میانجی‌گری بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در شرکت هواپیمایی e-WOM اندونزی گارودا دخیل هستند، به جز متغیر آگاهی از برند، که تأثیر غیرمستقیم یا تأثیری بر رابطه بین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی دارد. نتایج این مطالعه در رابطه با استراتژی رسانه‌های اجتماعی، به ویژه برای خطوط هوایی گارودا اندونزی مهم باشد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The role of social media marketing and brand equity on e WOM: Evidence from Indonesia

Abstract

 This study investigated the impact of social media marketing on Garuda Indonesia's airline customers' brand equity (awareness, image, and loyalty) and online word-of-mouth during the epidemic (E-WOM). In part of the study, 100 frequent Instagram users and passengers on Garuda Indonesia aircraft were questioned or given questionnaires. The data was processed and analyzed by SEM-PLS and the SmartPLS 3.0 software.The findings of the study indicate that social media marketing increases brand recognition, brand image, and brand loyalty. Brand loyalty or reputation has one significant impact on e-WOM as well. While brand recognition has nothing to dowith E-WOM. Furthermore, the results of this research definitely point to the importance of the impact on E-WOM while brand recognition has no impact on E-WOM. The study's conclusions also highlight the importance of mediating variables including brand awareness, brand image, andbrand loyalty. This study can prove that almost all moderating effect variables are involved in mediating social media marketing on Garuda Indonesia's e-WOM airline, except the brand awareness variable, which has no indirect effect or has no impact on the relationship between social media marketing and E-WOM. The results of this study should be relevant to a social media strategy, particularly for Garuda Indonesia Airlines.