عنوان فارسی مقاله:تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید: نقش واسطهای اعتماد و تصویر برند
چکیده
این مطالعه به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر برند، اعتماد برند و قصد خرید در زمینه مراکز زیبایی در اردن تأثیر میگذارد. این مطالعه مدلی را ارائه میکند که تأثیر استراتژیهای بازاریابی رسانههای اجتماعی را بر رفتار مشتری نشان میدهد. برای تأیید مدل پیشنهادی، از روش کمی برای جمعآوری دادهها از طریق نظرسنجی آنلاین استفاده شد. نمونه شامل ۳۷۴ پاسخ دهنده بود که از طریق روشهای نمونه گیری دردسترس غیراحتمالی انتخاب شدند. دادهها با استفاده از روش PLS-SEM توسط Smart PLS که برای تحقیقات اکتشافی مناسب است، تجزیه و تحلیل شد. یافتهها نشان میدهد که بازاریابی رسانههای اجتماعی تأثیر معنی داری بر تصویر برند و اعتماد به برند دارد. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که اعتماد به برند و تصویر برند تأثیر معنی داری بر قصد خرید دارند. رابطه بین تصویر برند و اعتماد به برند ۷۰ درصد از واریانس در قصد خرید را توضیح میدهد. علاوه بر این، بازاریابی رسانههای اجتماعی ۴۵ درصد از واریانس تصویر برند را توضیح میدهد، در حالی که ۵۵ درصد از واریانس اعتماد به برند را توضیح میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.