تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید: نقش واسطه‌ای اعتماد و تصویر برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 5800

مجله : International Journal of Data and Network Science

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
9 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2295 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید: نقش واسطه‌ای اعتماد و تصویر برند

 چکیده

 این مطالعه به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر برند، اعتماد برند و قصد خرید در زمینه مراکز زیبایی در اردن تأثیر می‌گذارد. این مطالعه مدلی را ارائه می‌کند که تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را بر رفتار مشتری نشان می‌دهد. برای تأیید مدل پیشنهادی، از روش کمی برای جمع‌آوری داده‌ها از طریق نظرسنجی آنلاین استفاده شد. نمونه شامل ۳۷۴ پاسخ دهنده بود که از طریق روش‌های نمونه گیری دردسترس غیراحتمالی انتخاب شدند. داده‌ها با استفاده از روش PLS-SEM توسط Smart PLS که برای تحقیقات اکتشافی مناسب است، تجزیه و تحلیل شد. یافته‌ها نشان می‌دهد که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تأثیر معنی داری بر تصویر برند و اعتماد به برند دارد. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که اعتماد به برند و تصویر برند تأثیر معنی داری بر قصد خرید دارند. رابطه بین تصویر برند و اعتماد به برند ۷۰ درصد از واریانس در قصد خرید را توضیح می‌دهد. علاوه بر این، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ۴۵ درصد از واریانس تصویر برند را توضیح می‌دهد، در حالی که ۵۵ درصد از واریانس اعتماد به برند را توضیح می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of social media marketing on purchase intention: The mediating role of brand trust and image

Abstract

 This research examines how social media marketing affects brand image, brand trust, and purchase intention in the context of beauty centers in Jordan. The study presents a model that outlines the influence of social media marketing strategies on customer behavior. To support the proposed model, a quantitative method was employed to collect data through online surveys. The sample consisted of 374 respondents selected through non-probability convenience sampling techniques. The data was analyzed using PLS-SEM methodologies by Smart PLS, which is appropriate for exploratory research. The findings indicate that social media marketing has a noteworthy effect on brand image and brand trust.In addition, the study found that brand trust and brand image have a substantial influence on purchase intention. The relationship between brand image and brand trust accounts for 70% of the variance in purchase intention. Furthermore, social media marketing explains 45% of the variance in brand image, while it explains 55% of the variance in brand trust.