عنوان فارسی مقاله:قدرت بازاریابی رسانههای اجتماعی: ارزش درک شده چگونه واسطهی تأثیر بر قصد خرید دنبال کنندگان (فالوورهای) رستوران، تمایل به پرداخت حق بیمه بالاتر و E-WoM است؟
چکیده
معرفی رسانههای اجتماعی در بخش رستوران، نحوه ارتباط مشتریان با کسب و کارها را تغییر داده است. فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMMA)، مانند سفارشیسازی، سرگرمی، ترند شدن و تعامل ممکن است تأثیر معنی داری بر ارزش درک شده دنبال کنندگان و نیات رفتاری مصرفکننده داشته باشند. بنابراین، این تحقیق با هدف بررسی تأثیر SMMA بر قصد خرید دنبالکنندگان رسانههای اجتماعی رستوران (PUR)، تمایل به پرداخت قیمت حق بیمه (WPP) و e-WoM انجام شد. علاوه بر این، با استفاده از مدل محرک-ارگانیسم-پاسخ (S-O-R)، ما به دنبال بررسی تأثیر میانجی ارزش درک شده (PV) در این روابط هستیم. برای دستیابی به این هدف، یک پرسشنامه آنلاین برای جمع آوری دادهها از یک نمونه در دسترس از دنبال کنندگان رستورانهای معمولی در عربستان سعودی تهیه شد. نمونهای متشکل از ۴۳۳ دنبال کننده رسانههای اجتماعی با استفاده از PLS-SEM برای آزمون فرضیههای مطالعه مورد مطالعه قرار گرفت. یافتهها تأثیر مثبت معنی دار SMMA ها را بر PV، PUR، e-WoM و WPP دنبال کنندگان نشان میدهد. علاوه بر این، PV تا حدی به طور معنی داری رابطه بین SMMAs و پیامدهای آنها را واسطه کرد. در نتیجه، ارائه محتوای مرتبط، به روز و سرگرم کننده؛ پاسخگویی به نیازها و بازخورد مشتری؛ و تعامل مثبت با برند به طور معنی داری به افزایش ارزش درک شده دنبال کنندگان رستوران کمک میکند، که به طور متوالی قصد خرید آنها را بهبود میبخشد، e-WoM مثبت را تقویت میکند، و امکان WPP را برای محصولات و خدمات رستوران ارتقا میدهد. این تحقیق به اپراتورهای رستوران و بازاریابان بینشهای ارزشمندی در مورد اینکه چگونه SMMA ها بر اهداف رفتاری دنبال کنندگان تأثیر میگذارند و درک آنها از نحوه استفاده از ارزش درک شده برای استفاده از مزایای رسانههای اجتماعی را افزایش میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.