عنوان فارسی مقاله:درک تأثیرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری مشتریان به بانک: یک رویکرد SEM
چکیده
این مطالعه از تجربیات مشتریان برای ارزیابی نقش تلاشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMM) در افزایش وفاداری مبتنی بر مشتری آنلاین در بخش بانکداری در اردن و دو مؤلفه اصلی مدل TAM، سهولت استفاده و سودمندی ادراک شده را برای درک رابطه استفاده کرد. دادهها از طریق یک نظرسنجی آنلاین با ۳۲۹ پاسخ دهنده از طریق خدمات بانکداری آنلاین در اردن جمع آوری شد. آزمون مدل معادلات ساختاری (SEM) نشان داد که سودمندی درک شده به شدت بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی (EWM)، اطلاعات (INF)، و ویژگیهای رسانههای اجتماعی (SMF) تأثیر میگذارد. و سهولت درک شده به طور غیر مستقیم با این عوامل مرتبط است. قصد رفتاری به شدت تحت تأثیر سودمندی درک شده و سهولت استفاده از خدمات بانکداری آنلاین است. بر اساس مدل پیشنهادی، بازاریابی الکترونیکی بر وفاداری بانک مشتریان در رابطه با خدمات آنلاین آن تأثیر گذاشته است و نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی در افزایش وفاداری مبتنی بر مشتری بسیار مهم باقی مانده است. این مطالعه با ادغام SMF، EWM و INF در یک چارچوب واحد به غنی شدن منابع کمک میکند. همچنین اهمیت و راهنمای مدیریتی را برای محققان، مدیران و شاغلان در بازاریابی الکترونیکی فراهم میکند تا از تجربه مشتریان برای افزایش وفاداری مشتری استفاده کنند. تحقیقات و پیشنهادات بیشتر ارائه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.