عنوان فارسی مقاله:نوآوری فرآیند سبز و مزیت نوآوری: اثر واسطه ای تصویر شرکت
چکیده
در این مطالعه، با ارزیابی نوآوری فرآیند سبز و مزایای نوآورانه آن از جمله ابعاد کوتاه مدت و بلند مدت، ابتدا رابطه بین نوآوری فرآیند سبز و مزایای آن را تجزیه و تحلیل کردیم. در مرحله دوم، ما یک مدل رگرسیون را برای آزمایش فرضیه ها با استفاده از ۲۶۷ داده نظرسنجی از شرکت های معدن زغال سنگ در چین تنظیم کردیم. در نهایت، ما رابطه مثبت بین نوآوری فرآیند سبز و سود بلندمدت آن، و رابطه غیر معنیدار بین نوآوری فرآیند سبز و مزیت کوتاهمدت آن، و اثر میانجی تصویر شرکت در بلندمدت را تأیید کردیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.