نوآوری فرآیند سبز و مزیت نوآوری: اثر واسطه ای تصویر شرکت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 9000

مجله : sustainability

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1613 بازدید
68,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نوآوری فرآیند سبز و مزیت نوآوری: اثر واسطه ای تصویر شرکت

چکیده

در این مطالعه، با ارزیابی نوآوری فرآیند سبز و مزایای نوآورانه آن از جمله ابعاد کوتاه مدت و بلند مدت، ابتدا رابطه بین نوآوری فرآیند سبز و مزایای آن را تجزیه و تحلیل کردیم. در مرحله دوم، ما یک مدل رگرسیون را برای آزمایش فرضیه ها با استفاده از ۲۶۷ داده نظرسنجی از شرکت های معدن زغال سنگ در چین تنظیم کردیم. در نهایت، ما رابطه مثبت بین نوآوری فرآیند سبز و سود بلندمدت آن، و رابطه غیر معنی‌دار بین نوآوری فرآیند سبز و مزیت کوتاه‌مدت آن، و اثر میانجی تصویر شرکت در بلندمدت را تأیید کردیم.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Green Process Innovation and Innovation Benefit: The Mediating Effect of Firm Image
Abstract

 By evaluating green process innovation and its innovator’s benefit including short- and long-term dimensions, we first analyzed the relationship between green process innovation and its benefits. Second, we set up a regression model to test the hypotheses using 267 survey data from coal mining firms in China. Finally, we verified the positive relationship between green process innovation and its long-term benefit, and the non-significant relationship between green process innovation and its short-term benefit, and the mediating effect played by firm image in the long run.