عنوان فارسی مقاله:استفاده از فرآیندهای بازاریابی کارآفرینانه به منظور کاهش پتانسیل فقر: مورد مطالعه: خرده مالکان و شرکتهای کوچک و متوسط در اقتصادهای در حال توسعه
چکیده
هدف این مطالعه ارزیابی این موضوع است که چگونه بازاریابی کارآفرینانه قادر است پتانسیل فقر را با بهبود عملکرد کسبوکارهای کشاورزی خرد در اقتصادهای در حال توسعه تقلیل دهد. نظرسنجیهای یک نمونه قضاوتی از ۱۹۰ تولیدکننده چای ویتنامی بنگاههای کوچک و متوسط توسط مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) تجزیه و تحلیل شد. فرآیندهای بازاریابی کارآفرینانه، بویژه نوآوری، ارتباط با مشتری، و مزیت شهرت واعتبار همبستگی مثبت با مزیت هزینه برای تولیدکنندگان چای بنگاههای کوچک و متوسط داشت اما با مزیت تمایز ارتباط نداشت. این بدان معناست که کسب و کارهای کشاورزی کوچک و متوسط در اقتصادهای در حال توسعه بایستی بر مزیت مبتنی بر هزینه خود تمرکز کنند و از ظرفیت ارتباط با مشتری خود برای تولید محصولات دارای ارزش افزوده استفاده کنند. این کار با مشارکت در فرصتهای ظرفیت سازی مانند برنامه برندسازی یک مزرعه یک محصول در ویتنام قابل انجام است. برنامه OCOP فرصتی را برای تغییر کسب و کار کشاورزی SME از مواد محوری به سوی ذهنیت کارآفرینی مثبتتر و توسعه قابلیتهای کارآفرینی برای تسهیل آیندهای موفقتر فراهم میکند
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.