عنوان فارسی مقاله:بررسی برند سازی یا ایجاد برند در سرویس وخدمات کتابخانه های عمومی بریتانیا
چکیده
هدف: هدف این مطالعه بررسی فرایند برند سازی در سرویسهای کتابخانهای بریتانیا است.
روش: منابع مربوط به برند سازی بررسی شدند. این مطالعه در ۴ هفته انجام شد و از نظر سنجی و پرسش نامه بین مدیران کتابخانهها برای جمع اوری اطلاعات استفاده شد.
یافتهها: بر طبق یافتهها، مدیران خدمات برند سازی، خدمات برند را در فرایند بازاریابی مد نظر قرار نمیدهند. برند سازی مناسب یک روش مطلوب برای خدمات کتابخانههای عمومی به منظور افزایش اعتبار و گرفتن مالکیت برای کارکنان و پرسنل است(بررسی برند سازی یا ایجاد برند).
محدودیت مطالعه: به دلیل محدودیت زمان، پاسخ زیادی جمع اوری نشد.
اهمیت عملی: دادههای مناسب و خوب در مورد کاربرد برند سازی در بخش کتابخانههای دولتی انگلستان برای متخصصان و و محققان سودمند هستند.
اصلیت/ ارزش: این مطالعه به به بهبود دانش مربوط به برند سازی کمک زیادی میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.