عنوان فارسی مقاله:اثربخشی تبلیغات رسانههای دیجیتال آنلاین به عنوان یک ابزار استراتژیک برای ایجاد پایداری برند: شواهدی بخشهای کالاهای تند مصرف و خدمات پاکستان
چکیده
هدف از مطالعه انجام شده بررسی اثربخشی تبلیغات رسانههای دیجیتال آنلاین به عنوان یک ابزار استراتژیک برای ایجاد پایداری برند است. برای این منظور، ما تأثیر کانالهای مختلف رسانههای آنلاین مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موبایلی، بهینهسازی موتورهای جستجو و وبسایتهای شرکتها و بازاریابی رسانههای اجتماعی را برای اثربخشی تبلیغات رسانههای دیجیتال آنلاین بررسی میکنیم. علاوه بر این، محققان هشت متغیر میانجی و شش متغیر تعدیلکننده را برای بررسی تأثیر بین متغیرهای برونزا و تبلیغات رسانههای دیجیتال آنلاین (درونزا) معرفی کردهاند. محققین ۹۱۰ پاسخ را از طریق پرسشنامه اصلاح شده دریافت کرده و از روشهای تحقیق کمی مانند مدل سازی معادلات ساختاری، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و رویکرد فرآیند هیز برای بررسی میانجیگری و تعدیل در بین متغیرها استفاده کردهاند. نتایج تأثیر مستقیم نشان داده است که همه کانالهای تبلیغات رسانههای دیجیتال تأثیر مثبت و معناداری بر اثربخشی رسانههای دیجیتال آنلاین دارند که پایداری برند را برای کالاهای تند مصرف (FMCG) و بخشهای خدمات پاکستان ایجاد میکند. نتایج فرضیههای مربوط به تأثیر میانجی و تعدیلکننده متغیرهای مختلف، تأثیر معنادار بین متغیرهای برونزا و متغیر درونزا را نشان داده است. نتایج مطالعه انجام شده برای منابع موجود مفید است که فویل اساسی برای مطالعات تحقیقاتی آینده را فراهم میکند. علاوه بر این، نتایج دارای پیامدهای صنعتی معنی داری برای بازاریابان و مدیران رسانههای دیجیتال است که میتوانند استراتژیهای رسانهای و بازاریابی موثری را برای حفظ سهم بازار بهینه و مزیتهای رقابتی ابداع کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.