اثربخشی تبلیغات رسانه‌های دیجیتال آنلاین به عنوان یک ابزار استراتژیک برای ایجاد پایداری برند: شواهدی بخش‌های کالاهای تند مصرف و خدمات پاکستان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 58

تعداد کلمات : 18000

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
2 جولای 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2609 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اثربخشی تبلیغات رسانه‌های دیجیتال آنلاین به عنوان یک ابزار استراتژیک برای ایجاد پایداری برند: شواهدی بخش‌های کالاهای تند مصرف و خدمات پاکستان

 چکیده

 هدف از مطالعه انجام شده بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه‌های دیجیتال آنلاین به عنوان یک ابزار استراتژیک برای ایجاد پایداری برند است. برای این منظور، ما تأثیر کانال‌های مختلف رسانه‌های آنلاین مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موبایلی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و وب‌سایت‌های شرکت‌ها و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را برای اثربخشی تبلیغات رسانه‌های دیجیتال آنلاین بررسی می‌کنیم. علاوه بر این، محققان هشت متغیر میانجی و شش متغیر تعدیل‌کننده را برای بررسی تأثیر بین متغیرهای برون‌زا و تبلیغات رسانه‌های دیجیتال آنلاین (درون‌زا) معرفی کرده‌اند. محققین ۹۱۰ پاسخ را از طریق پرسشنامه اصلاح شده دریافت کرده و از روش‌های تحقیق کمی مانند مدل سازی معادلات ساختاری، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و رویکرد فرآیند هیز برای بررسی میانجیگری و تعدیل در بین متغیرها استفاده کرده‌اند. نتایج تأثیر مستقیم نشان داده است که همه کانال‌های تبلیغات رسانه‌های دیجیتال تأثیر مثبت و معناداری بر اثربخشی رسانه‌های دیجیتال آنلاین دارند که پایداری برند را برای کالاهای تند مصرف (FMCG) و بخش‌های خدمات پاکستان ایجاد می‌کند. نتایج فرضیه‌های مربوط به تأثیر میانجی و تعدیل‌کننده متغیرهای مختلف، تأثیر معنادار بین متغیرهای برون‌زا و متغیر درون‌زا را نشان داده است. نتایج مطالعه انجام شده برای منابع موجود مفید است که فویل اساسی برای مطالعات تحقیقاتی آینده را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نتایج دارای پیامدهای صنعتی معنی داری برای بازاریابان و مدیران رسانه‌های دیجیتال است که می‌توانند استراتژی‌های رسانه‌ای و بازاریابی موثری را برای حفظ سهم بازار بهینه و مزیت‌های رقابتی ابداع کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Effectiveness of Online Digital Media Advertising as A Strategic Tool for Building Brand Sustainability: Evidence from FMCGs and Services Sectors of Pakistan

Abstract

 The purpose of the undertaken study is to examine the effectiveness of online digital media advertising as a strategic tool for building brand sustainability. For this purpose, we investigate the impact of different channels of online media, such as email marketing, mobile phone marketing, search engine optimization and companies’ websites, and social media marketing for the effectiveness of online digital media advertising. Moreover, the researchers have introduced eight mediating variables and six moderating variables to examine the impact between exogenous variables and online digital media advertising (endogenous). The researchers have taken 910 responses through a modified questionnaire and employed quantitative research methods, such as the structural equation modeling, exploratory factor and confirmatory factor analyses, and Hayes process approach for examining the mediation and moderation amongst the variables. The results of direct impact have demonstrated that all of the channels of digital media advertising have a positive and significant influence on the effectiveness of online digital media that creates brand sustainability for fast moving consumer goods (FMCG) and services sectors of Pakistan. The outcomes of hypotheses pertaining to the mediating and moderating effects of different variables have shown the significant influence between exogenous variables and endogenous variable. The results of the undertaken study are beneficial for the existing literature that provides the basic foil for future research studies. Moreover, the results have significant industrial implications for the marketers and digital media managers that they can devise effective media and marketing strategies to maintain optimum market share and competitive advantages.