پاورپوینت تحلیل بازارهای هدف صادراتی گل وگیاهان زینتی (مطالعه موردی آسیای میانه)

نوع فایل : word و ppt

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27

تعداد کلمات : 7700

مجله : فصلنامه مديريت

انتشار : 2012

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1052 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحلیل بازارهای هدف صادراتی گل وگیاهان زینتی  (مطالعه موردی آسیای میانه)

چکیده

آنچه در دهه هاي اخير بيش از پيش نمود پيدا كرده است، بين المللي شدن تجارت و روي آوردن شركت ها به بازار جهاني است. تعداد فزاينده اي از شركت ها در اين فضا فرصت مناسبي براي گسترش فعاليت هاي بين المللي شان به منظور كسب اهدافي چون رشد، كسب سود و فروش، ايجاد تنوع براي ريسك هاي تجاري و حتي تلافي حضور خارجي ها در بازارشان، يافته اند. در اين شرايط تقريباً تمام شركت ها بدون توجه به اندازه آنها و صنعت در حال فعاليت يا مليت شان با اين واقعيت مواجه هستند و دريافته اند كه انتخاب گزينه عدم فعاليت در بازارهاي جهاني به زودي براي آنها ديگر وجود نخواهد داشت .در اين راستا و در جهت توسعه تجارت، اقتصادها در سراسر جهان در حال پيچيدگي زدايي جهت دستيابي به بازارهاي بين المللي و نيز آزادسازي تجاري هستند. براي ورود به اين بازار جهاني شركت ها از رويكردهاي مختلفي بهره گرفته اند كه يكي از آنها رويكرد توسعه صادرات مي باشد. از آن جايي كه صادرات مستلزم به كارگيري كمترين منابع بوده، كمترين ريسك را دارد و نيز كمترين تعهد سازماني را در پي دارد، لذا اين رويكرد، معروف ترين و آسان ترين رويكرد اتخاذ شده توسط شركت ها در تلاش براي ورود و نفوذ به بازارهاي خارجي مي باشد(تحلیل بازارهای هدف صادراتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Analysis of Export Target Markets of Flowers and Ornamental Plants (Case Study of Central Asia)

Abstract

Flower cultivation is one of the most important economic activities in terms of income generation and job creation and has a high exchange rate, so that after citrus, it is the most important export product of agriculture. Flower and plant cultivation in this province, like other agricultural activities, has bottlenecks and problems of production and marketing, which can be traditionally characterized by semi-industrial production, poor services and marketing activities, lack of familiarity with the market structure and high costs. And the marketing margin pointed out that therefore, providing appropriate solutions to organize production and develop a system with a new and efficient marketing for this product is essential. It is known to know the different angles of the production system and product market reach so that its weaves and results can be used for other studies as well as planning and policy making. With such an approach in this research, the marketing of flowers and biological plants has been studied as your third most important agricultural product after rice and movements. The most important objectives of this research have been the analysis of market accessibility, calculation of Bavarian margins and factors of price to determine efficiency and marketing cost coefficient and estimation of net marketing profit of flowers and ornamental plants.