تحول دیجیتال و فعالیت‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 8500

مجله : sustainability

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
4 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4948 بازدید
99,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحول دیجیتال و فعالیت‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط

 چکیده

 تحول دیجیتالی که بر عملیات کسب و کار تأثیر می‌گذارد، یکی از اساسی‌ترین رویدادهای اجتماعی و اقتصادی عصر ما است. این مقاله به دنبال این است که بفهمد چگونه تحول دیجیتال بر فعالیت‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) تأثیر می‌گذارد و تغییرات کلی ناشی از فناوری دیجیتال در مفهوم بازاریابی، ابزارهای آن و فعالیت‌های آن در SMEs در لهستان را بررسی می‌کند. سؤال اصلی تحقیق بر جهتی است که فعالیت‌های بازاریابی انجام شده توسط سازمان‌ها در حال حاضر در آن تکامل می‌یابد. تحلیل‌ها و ملاحظات مبتنی بر استنتاج منطقی، بررسی نتایج مطالعات تجربی، بررسی منابع انتقادی و مشاهدات بازار نویسنده است. تحلیل‌های انجام‌شده نشان داده‌اند که در شرکت‌های تحت پوشش این مطالعه، فناوری‌های دیجیتال به طور گسترده در بازاریابی به کار گرفته می‌شوند، اگرچه در بسیاری از موارد این فناوری‌ها به دسته ابزارهای سنتی تعلق دارند. فناوری‌های فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال نیز بر بازاریابی تأثیر می‌گذارند و به ایجاد روابط با مشتریان و ایجاد ارزش برای هر سازمان کمک می‌کنند.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Digital Transformation and Marketing Activities in Small and Medium-Sized Enterprises

Abstract

 Digital transformation which impacts business operations is one of the most fundamental social and economic occurrences of our times. The paper seeks to find out how digital transformation impacts marketing activities in small and medium-sized enterprises (SMEs) and to examine overall changes triggered by digital technology in the marketing concept, its instruments, and activities in SMEs in Poland. The main research question focuses on the direction in which marketing activities performed by organisations evolve nowadays. Analyses and considerations are based on logical inference, examination of results of empirical studies, critical literature review, and author’s market observations. Conducted analyses have demonstrated that, in enterprises covered by the study, digital technologies are deployed in marketing rather widely, although in many instances these technologies belong to the category of traditional tools. IT technologies and digital tools also impact marketing, helping to build relationships with clients and creating the value of each organisation.