عنوان فارسی مقاله:تحول دیجیتال و فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط
چکیده
تحول دیجیتالی که بر عملیات کسب و کار تأثیر میگذارد، یکی از اساسیترین رویدادهای اجتماعی و اقتصادی عصر ما است. این مقاله به دنبال این است که بفهمد چگونه تحول دیجیتال بر فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) تأثیر میگذارد و تغییرات کلی ناشی از فناوری دیجیتال در مفهوم بازاریابی، ابزارهای آن و فعالیتهای آن در SMEs در لهستان را بررسی میکند. سؤال اصلی تحقیق بر جهتی است که فعالیتهای بازاریابی انجام شده توسط سازمانها در حال حاضر در آن تکامل مییابد. تحلیلها و ملاحظات مبتنی بر استنتاج منطقی، بررسی نتایج مطالعات تجربی، بررسی منابع انتقادی و مشاهدات بازار نویسنده است. تحلیلهای انجامشده نشان دادهاند که در شرکتهای تحت پوشش این مطالعه، فناوریهای دیجیتال به طور گسترده در بازاریابی به کار گرفته میشوند، اگرچه در بسیاری از موارد این فناوریها به دسته ابزارهای سنتی تعلق دارند. فناوریهای فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال نیز بر بازاریابی تأثیر میگذارند و به ایجاد روابط با مشتریان و ایجاد ارزش برای هر سازمان کمک میکنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.