تأثیر تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی بر عملکرد محصول با بازارگرایی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 5200

مجله : Businesses

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
29 آوریل 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2228 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی بر عملکرد محصول با بازارگرایی (بازار محوری) به عنوان متغیر میانجی

 چکیده

 هدف این تحقیق توسعه مفهوم عملکرد محصول است که متأثر از تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی است و متغیر میانجی آن بازارگرایی می‌باشد. این پژوهش با رویکرد کمی و با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای متناسب با حجم نمونه ۲۱۶ نفر از کارکنان انجام شد. روش‌های تحلیلی مورد استفاده عبارتند از: تجزیه و تحلیل عملکرد مهم و SEM-WarpPls. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که تحول سازمانی و فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی تأثیر معناداری دارند، اما بر عملکرد محصول تأثیر معناداری ندارند. علاوه بر این، بازارگرایی بر عملکرد محصول تأثیر بسزایی دارد. این مطالعه متغیرهای تحقیق را به طور جامع ترکیب می‌کند تا رابطه کامل بین متغیرهای تحقیق را مشخص کند. نوآوری این مطالعه شناسایی اثر میانجی کامل بازارگرایی بر رابطه بین تحول سازمانی و عملکرد محصول است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Effect of Organizational Transformation and Organizational Culture on Product Performance with Market Orientation as a Mediation Variable

Abstract

 The purpose of this research is to develop the concept of product performance, which is influenced by organizational transformation and organizational culture, and is mediated by market orientation. This research uses a quantitative approach, using the sampling method of stratified proportional random sampling, with a sample size of n = 216 employees. The analytical methods used are Important Performance Analysis and SEM—WarpPls. The results of this study indicate that organizational transformation and organizational culture have a significant effect on market orientation, but they have no significant effect on product performance. Moreover, market orientation has a significant effect on product performance. This study combines research variables comprehensively so as to determine the complete relationship between research variables. The novelty of this study is to identify the complete mediating effect of market orientation on the relationship between organizational transformation and product performance.