قانون اجرای تدارکات کالا/خدمات در طول کووید-۱۹

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 5800

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1090 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:قانون اجرای تدارکات کالا/خدمات در طول کووید-۱۹

 چکیده

  وضعیت همه‌گیری تغییرات چشمگیری را در بسیاری از جنبه‌ها، از جمله بودجه دولتی برای بهبود وضعیت اضطراری به همراه دارد که دولت را مجبور می‌کند تا اقدامات فوری معروف به اختیار، از جمله خرید کالاها و خدمات به‌ویژه در بخش سلامت و اجتماعی را انجام دهد. مقررات دولتی در مورد تدارکات کالا و خدمات همیشه برای تطبیق با وضعیت فعلی برای پیش بینی نیازهای در حال تغییر به روز می شود. اما در شرایط غیرعادی، جاهای زیادی وجود دارد که ممکن است از طرف خود یا منافع شخصی خاص استفاده شود. به این ترتیب، حسابرس دولتی، اعم از داخلی و خارجی، باید حوزه احتمالی را که ممکن است تقلب وجود داشته باشد، تشخیص دهد. با مطالعه مقررات موجود به عنوان نقطه شروع، یک حسابرس می تواند برنامه حسابرسی مؤثری را هم برای جلوگیری یا کشف اقدامات نادرست در GSP در بخش سلامت و اجتماعی ایجاد کند. برخی از احتمالات اشتباه در اجرای GSP وجود دارد که در آن هم دستگاه داخلی و هم طرف های خارجی مانند فروشنده درگیر هستند. با توجه به مقررات دولتی در GSP، این مطالعه نشان داد که پنج مرحله مهم وجود دارد که باید در برنامه حسابرسی آنها ادغام شود، یعنی ارزیابی نقش دارنده تعهد، آزمایش ارتباط با بخشنامه شماره ۳/۲۰۲۰ LKPP، آزمایش انطباق با شماره مقررات ریاست جمهوری. ۱۶/۲۰۱۸ و بند (۲) ماده ۶ آیین نامه LKPP شماره ۱۳ سال ۲۰۱۸ و بررسی صلاحیت ارائه دهنده(تدارکات کالا/خدمات در طول کووید-۱۹).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Behind the Law of Goods/Services Procurement Implementation during Covid-19

Abstract

 Pandemic situation brings dramatic changes in many aspects, including state budget to recover the emergency situation that force the government to take immediate action known as discretion, including goods and services procurement particularly in health and social sector. Government regulation on Goods and Services Procurement always updated to adjust with current situation to anticipate changing needs. But in abnormal situation, there are many niches may use on behalf of self or certain party interest. In that, the government auditor, both internal and external, must recognize the possibility area where fraud may exist. By studying existing regulation as starting point, an auditor can develop effective audit program both to prevent or detect wrongdoing practices in GSP in health and social sector. There are some wrong doing possibilities in GSP implementation, where involved both internal apparatus and external parties, such as the vendor. Regarding the government regulation in GSP, this study found that there are five important steps should integrate into their audit program, namely assess the role of commitment holder, test the relevancies with circular letter of LKPP number 3/2020, test conformity with Presidential Regulation Number 16/2018 and Article 6 paragraph (2) of LKPP Regulation No. 13 of 2018, and check the provider qualification.