عنوان فارسی مقاله:توسعه مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) از طریق ارزیابی ابعاد خدمات: مطالعه موردی بانک لویدز، انگلستان
چکیده
فناوری عامل تغییر در صنعت بانکداری به منظور انتقال بانکداری مرسوم به بانکداری دیجیتال است. برای موفقیت در بانکداری دیجیتال، باید اثرات مثبت و منفی هر دو مورد مطالعه قرار گیرد. علاوه بر این، برای ارائه خدمات دیجیتال بهتر و حفظ مشتریان باید ابعاد قابل توجهی شناسایی شود. نه اثر بانکداری دیجیتال: دسترسی، سودمندی، سهولت استفاده، در دسترس بودن، کارایی و اثربخشی، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، اثربخشی هزینه و امنیت از دیدگاه رضایت، وفاداری و حفظ مشتری با بررسی منابع موجود مورد بحث قرار گرفته است. مشتریان Lloyds bank plc در بریتانیا برای جمع آوری دادهها، اعمال و آزمایش چگونگی تأثیر این ابعاد خدمات، به ویژه بر حفظ مشتری، انتخاب شدهاند. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از رگرسیون لجستیک باینری منجر به عوامل کلیدی شده است: مقرون به صرفه بودن کمتر، در دسترس بودن کمتر، دسترسی کمتر و امنیت کمتر که بر قصد تغییر مشتری در بانک لوید تأثیر میگذارد. بنابراین، مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) با توصیههای مناسب برای افزایش حفظ مشتری معرفی شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.