عنوان فارسی مقاله:رسانه های دیجیتال تعاملی و تأثیر نگرش و فناوری مشتری بر آگاهی از برند: شواهدی از کشورهای جنوب آسیا
چکیده
هدف از این مطالعه بررسی نقش کانال های رسانه های دیجیتال تعاملی مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی تلفن همراه در ایجاد آگاهی از برند است. ما سه عامل رفتاری شامل ارزش درک شده، اعتماد، و تبلیغ دهان به دهان را به عنوان عوامل میانجی و اینترنت و تلفن هوشمند را به عنوان متغیر تعدیل کننده جذب کرده ایم. در مجموع ۲۵۶۵ پاسخ برای بررسی نقش کانال های رسانه دیجیتال و تأثیر متغیرهای میانجی و تعدیل کننده بر آگاهی از برند گرفته شده است. این تحقیق از رویکرد چند متغیره مبتنی بر SEM شامل تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک فرآیند شرطی برای بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم متغیرها استفاده کرده است. نتایج این مطالعه نشان داد که کانال های رسانه دیجیتال تعاملی تأثیر مستقیم مثبت و معناداری بر آگاهی از برند دارند. نتایج همچنین نشان داد که ارزش درک شده، اعتماد و تبلیغات شفاهی به عنوان عوامل میانجی و اینترنت و تلفن هوشمند به عنوان متغیرهای تعدیل کننده تأثیر معنادار و تأثیرگذاری در رابطه ابزارهای رسانه دیجیتال تعاملی و آگاهی از برند دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.