رسانه های دیجیتال تعاملی و تأثیر نگرش و فناوری مشتری بر آگاهی از برند: شواهدی از کشورهای جنوب آسیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29

تعداد کلمات : 7400

مجله : Journal of Business Economics and Management

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
19 ژوئن 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2545 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رسانه های دیجیتال تعاملی و تأثیر نگرش و فناوری مشتری بر آگاهی از برند: شواهدی از کشورهای جنوب آسیا

 چکیده

  هدف از این مطالعه بررسی نقش کانال های رسانه های دیجیتال تعاملی مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی تلفن همراه در ایجاد آگاهی از برند است. ما سه عامل رفتاری شامل ارزش درک شده، اعتماد، و  تبلیغ دهان به دهان را به عنوان عوامل میانجی و اینترنت و تلفن هوشمند را به عنوان متغیر تعدیل کننده جذب کرده ایم. در مجموع ۲۵۶۵ پاسخ برای بررسی نقش کانال های رسانه دیجیتال و تأثیر متغیرهای میانجی و تعدیل کننده بر آگاهی از برند گرفته شده است. این تحقیق از رویکرد چند متغیره مبتنی بر SEM شامل تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک فرآیند شرطی برای بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم متغیرها استفاده کرده است. نتایج این مطالعه نشان داد که کانال های رسانه دیجیتال تعاملی تأثیر مستقیم مثبت و معناداری بر آگاهی از برند دارند. نتایج همچنین نشان داد که ارزش درک شده، اعتماد و تبلیغات شفاهی به عنوان عوامل میانجی و اینترنت و تلفن هوشمند به عنوان متغیرهای تعدیل کننده تأثیر معنادار و تأثیرگذاری در رابطه ابزارهای رسانه دیجیتال تعاملی و آگاهی از برند دارند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Interactive digital media and impact of customer attitude and technology on brand awareness: evidence from the South Asian countries

Abstract

 The purpose of this study is to investigate the role of interactive digital media channels such as social media, email marketing, and mobile marketing in creating the brand awareness. We have assimilated three behavioral factors including perceived value, trust, and word of mouth as mediating factors, and the Internet and smartphone as moderating variable. Total 2565 responses have been taken to investigate the role of digital media channels, and impact of mediating and moderating variables on the brand awareness. This research has used SEM-based multivariate approach including exploratory factor analysis, confirmatory factor analysis, and conditional process technique for examining the direct and indirect influence of variables. The results of the study exhibited that the interactive digital media channels have a positive and significant direct impact on brand awareness. Results further revealed that the perceived value, trust, and word of mouth as mediating factors, and the Internet and smartphone as moderating variables have a significant and influential impact in a relationship of interactive digital media tools and the brand awareness.