عنوان فارسی مقاله:درک ارزش ادراک شده از پاساژ توسط مشتری
چکیده
استراتژیهای کسب و کار مبتنی بر ارزش، توجه روز افزونی را در سراسر دنیا به خود جلب کردهاند. خرده فروشی در هند، دارای چالشهای متمایزی است. تنوع در جمعیت آن عمدتاً روی ویژگیهای خرده فروشی اثر دارد. درک ارزش ادراک شدهی مشتری و توسعهی راهبردهای مناسب، تنها شیوهی موفقیت است. این مطالعه به دنبال بررسی و اعتبار سنجی ارزشهای پاساژ ادراک شده در هند است. برای تحقق اهداف، نمونههایی از مراکز تجاری واقع در مرکز هند گرفته شد. در مجموع از ۲۵۷ نمونه برای نتیجه گیری نتایج استفاده شد. از آنجا که تجزیه و تحلیل عامل همچنان یک زمینه پویا از مطالعات تحقیقاتی در بازاریابی است، از EFA و CFA برای بررسی دادهها استفاده میشود. نتایج این مطالعه هفت ارزش خرید و فروش مشتری را نشان میدهد: ارزش راحتی، ارزش معرفتی، ارزش اکتشاف، ارزش پس انداز پولی، ارزش ارضای خود، ارزش تعامل اجتماعی و ارزش لذت جویی. در پایان مطالعه پیامدهای مفید مدیریتی برای مدیران و اپراتورهای مراکز تجاری ارائه میشود(درک ارزش ادراک شده توسط مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.