درک اصالت در قصد خرید محصولات محلی: مطالعه تجربی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 5000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1093 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:درک اصالت در قصد خرید محصولات محلی: مطالعه تجربی

 چکیده

هدف از این تحقیق تجزیه و تحلیل رفتار خرید گردشگران هنگام سفر ، به ویژه در مورد محصولات هنری و صنایع دستی محلی است. اصالت محصول به عنوان یک متغیر چند بعدی متشکل از تعهد کیفیت ، میراث و منحصر به فرد است. اعتقاد بر این است که رفتار خرید گردشگران با رفتارهای خرید روزانه متفاوت است. گردشگران از اصالت بسیار استقبال می کنند و مایل به پرداخت هزینه زیاد برای محصول اصلی هستند. برای دستیابی به هدف تحقیق ، رویکرد کمی انتخاب شده است. از ۱۸۹ پرسشنامه معتبر برای تجزیه و تحلیل آماری بیشتر با استفاده از تکنیک PLS-SEM استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که تعهد کیفیت ، میراث و منحصر به فرد ابعادی هستند که اصالت محصول را ایجاد کرده اند. این مطالعه همچنین نشان داد که اصالت محصول بر نیات رفتاری تأثیر مثبت دارد. مفاهیم به ویژه پیشنهاد مدیران گردشگری و بازاریابی و همچنین دولت در تمرکز بر بررسی اصالت برای ایجاد تمایز و ایجاد استراتژی موقعیت یابی بازاریابی است(درک اصالت در قصد خرید محصولات).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Authenticity Perception in Local Product Shopping Intentions: An Empirical Study of Hand Drawn and Stamped Batik

Abstract

 The purpose of this research is to analyze the shopping behavior of tourists when travelling, particularly towards the local arts and crafts products. Product authenticity is built as a multidimensional variable consisting of quality commitment, heritage and uniqueness. It is believed that tourists shopping behaviors is different from the daily shopping behaviors. Tourists highly appreciate authenticity and willing to pay high for authentic product. Quantitative approach is chosen to achieve the research objective. 189 valid questionnaires were used for further statistical analysis using PLSSEM technique. The findings show that quality commitment, heritage and uniqueness are dimensions that built product authenticity. This study also found that product authenticity positively impact on behavioral intentions. The implications are particularly to suggest tourism and marketing managers as well as the government in giving focus on exploring authenticity for creating differentiation and building marketing positioning strategy.