عنوان فارسی مقاله:تأثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند
چکیده
این مطالعه با هدف بررسی تأثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند (آگاهی از برند و تصویر برند) انجام شده است. یک پژوهش کمی مقطعی با استفاده از یک پرسشنامه معتبر توزیع شده در یک نمونه آسان از ۳۶۲ شرکت کننده که از یک یا چند فرم از رسانههای اجتماعی یک شرکت هواپیمایی استفاده میکردند، انجام شده است. برای آزمون فرضیهها، تحلیل رگرسیون چندگانه با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ انجام شد. نتایج نشان داد که فعالیتهای رسانههای اجتماعی به طور کلی بر ارزش ویژه برند تأثیر معنی داری دارد. نتایج نشان داد که سرگرمی، سفارشی سازی، تعامل و EWOM به طور معنی داری بر تصویر برند تأثیر میگذارد، در حالی که سفارشی سازی، روند، تعامل و EWOM به طور معنی داری بر آگاهی از برند تأثیر میگذارد. این مطالعه یکی از معدود مطالعاتی است که تأثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند نسبت به خطوط هوایی در کشورهای خاورمیانه را بررسی میکند. این مطالعه چندین پیامد نظری و عملی ارائه کرد که میتواند برای مدیران خطوط هوایی در تلاشهای بازاریابی خود با استفاده از فعالیتهای مختلف رسانههای اجتماعی مفید باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.