تأثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 7900

مجله : information

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3166 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند

 

 چکیده

 این مطالعه با هدف بررسی تأثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند (آگاهی از برند و تصویر برند) انجام شده است. یک پژوهش کمی مقطعی با استفاده از یک پرسشنامه معتبر توزیع شده در یک نمونه آسان از ۳۶۲ شرکت کننده که از یک یا چند فرم از رسانه‌های اجتماعی یک شرکت هواپیمایی استفاده می‌کردند، انجام شده است. برای آزمون فرضیه‌ها، تحلیل رگرسیون چندگانه با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ انجام شد. نتایج نشان داد که فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی به طور کلی بر ارزش ویژه برند تأثیر معنی داری دارد. نتایج نشان داد که سرگرمی، سفارشی سازی، تعامل و EWOM به طور معنی داری بر تصویر برند تأثیر می‌گذارد، در حالی که سفارشی سازی، روند، تعامل و EWOM به طور معنی داری بر آگاهی از برند تأثیر می‌گذارد. این مطالعه یکی از معدود مطالعاتی است که تأثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند نسبت به خطوط هوایی در کشورهای خاورمیانه را بررسی می‌کند. این مطالعه چندین پیامد نظری و عملی ارائه کرد که می‌تواند برای مدیران خطوط هوایی در تلاش‌های بازاریابی خود با استفاده از فعالیت‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مفید باشد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Social Media Activities on Brand Equity

 

Abstract

 This study aims to investigate the impact of Social Media Activities on brand equity (brand awareness and brand image). A cross-sectional quantitative study has been conducted using a validated questionnaire distributed to a convenience sample of 362 participants who used one or more forms of an Airline’s social media. Multiple Regression analysis was performed using SPSS version 20 to test the hypotheses. Results revealed a significant impact of Social Media Activities as a whole on brand equity. It was found that entertainment, customization, interaction and EWOM significantly affected the brand image, while customization, trendiness, interaction and EWOM significantly affected brand awareness. This study is one of few to examine the impact of social media activities on brand equity towards Airlines in Middle Eastern countries. The study provided several theoretical and practical implications that can benefit airline managers in their marketing efforts using various social media activities.