اندازه‌گیری تأثیر یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی سازمانی بر عملکرد مالی و نوآورانه: یک مدل یکپارچه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 8200

مجله : sustainability

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3517 بازدید
86,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اندازه‌گیری تأثیر یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی سازمانی بر عملکرد مالی و نوآورانه: یک مدل یکپارچه

 چکیده

 سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان، ارتقای همکاری کارکنان و یکپارچگی با شرکا و تأمین کنندگان سرمایه گذاری می‌کنند. یکی از قابلیت‌های ضروری سازمانی که می‌تواند به سازمان‌ها در ایجاد و اشتراک دانش و بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی کمک کند، سرمایه اجتماعی و یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی است. بنابراین، پژوهش حاضر ضمن بررسی نقش یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی بر سه بعد سرمایه اجتماعی و تأکید سازمانی بر مدیریت دانش، تأثیر کیفیت دانش را بر بهبود عملکرد مالی و نوآورانه سازمان ارزیابی کرده است. این مطالعه بر روی نمونه‌ای متشکل از ۲۸۰ نفر از کارکنان یک بانک در ایران انجام شد. پژوهش حاضر با استفاده از روش گردآوری داده‌ها کاربردی و با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری برای تحلیل با هدف تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. نتایج نشان داد که رسانه‌های اجتماعی یکپارچه تأثیر مثبتی بر ابعاد سرمایه اجتماعی و کیفیت دانش سازمانی دارد. این مطالعه پتانسیل و محدودیت‌های رسانه‌های اجتماعی را در ارتقای مدیریت دانش سازمانی برجسته می‌کند. کسب و کارها باید آگاهانه جذب و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را مدیریت کنند تا از آنها بهره مند شوند. نویسندگان مطالعه را در بخش رسانه‌های اجتماعی، سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش قرار می‌دهند و توضیح می‌دهند که چگونه رسانه‌های اجتماعی از طریق سرمایه اجتماعی و تلاش‌های مدیریت دانش سازمانی برای تأثیرگذاری بر کیفیت دانش عمل می‌کنند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Measurement of Organizational Social Media Integration Impact on Financial and Innovative Performance: An Integrated Model

Abstract

 Organizations are investing in social media for communicating with customers, promoting employee collaborations, and integrating with partners and suppliers. One of the essential organizational capabilities that can help organizations create and share knowledge and improve their performance and create competitive advantage is social capital and social media integration. Therefore, while examining the role of social media integration on the three dimensions of social capital and the organizational emphasis on knowledge management, the present study has evaluated the impact of knowledge quality on improving organizational financial and innovative performance. This study was conducted in a sample of 280 employees of a bank in Iran. The present study had an applied data collection methodology, using structural equations modeling for analyzing with a descriptive correlational research goal. The results showed that integrated social media positively affects the social capital dimensions and organizational knowledge quality. This study highlights both the potential and limitations of social media in promoting organizational knowledge management. Businesses must consciously manage the assimilation and use of social media to benefit from them. The authors position the study at the intersection of social media, social capital, and knowledge management and explicate how social media works through social capital and organizational knowledge management efforts to affect knowledge quality