عنوان فارسی مقاله:ایجاد پلتفرم یادگیری اجتماعی آنلاین: رویکردی مدل محور برای توسعه باز، دسترسی آزاد و آموزش آزاد
چکیده
اهمیت پلتفرمهای یادگیری آنلاین در مواجهه با چالشهای قرن بیست و یکم بسیار بالا است. چندین رویکرد مبتنی بر مفاهیم آموزشی و نرم افزارهای مختلف قبلاً مورد بحث قرار گرفته است. در موسسه فناوری کارلسروهه، تیم ما از توسعه یک زیرساخت دیجیتالی نوآورانه در ایجاد یک پردیس مجازی که مجموعهای از مهارتهای دیجیتال و مدارک کلیدی را برای دانشجویان همه رشتهها فراهم میکند، پشتیبانی میکند. مقاله زیر این پلتفرم یادگیری آنلاین اجتماعی مبتنی بر منبع باز به نام hocampus را ارائه میکند: هدف آن این است که به عنوان یک رویکرد مدل برای پلتفرمهای یادگیری آینده عمل کند که یادگیری بدون نظارت، ارتباطات همتا و تدریس خصوصی و همچنین آموزش را به هم متصل میکند. با این حال، پلت فرم ما یک معماری فنی صرف نیست که از امکانات یادگیری و ارتباط آنلاین استفاده میکند: این پلتفرم با همبستگی قوی ساختار و محتوا مشخص میشود. برای این منظور، ما یک مفهوم آموزشی متمرکز بر توانمندسازی دانشجویان برای تقویت شایستگیهای کلیدی بین رشتهای و مهارتهای قرن ۲۱ خود را پیش میبریم. ما همچنین زیرساختها و ابزارهای دیجیتالی را که در ایجاد و بهرهبرداری از هوکامپس استفاده میشوند، به تصویر میکشیم. در نهایت، اصول طراحی کلی برای پلتفرمهای دیجیتال مطرح شده است. این مقاله همچنین با نشان دادن موانعی که باید بر آنها غلبه کرد، چگونگی بهره مندی دانشجوان از یک پلت فرم یادگیری آنلاین اجتماعی و چگونگی توسعه و تغییر یادگیری دیجیتال در سالهای آینده، توضیحی دست اول از نحوه اجرای چنین پلت فرم آموزشی ارائه میدهد. بنابراین، میتواند به عنوان یک کتابچه راهنما عمل کند که مراحل لازم برای تحقق مفاهیم آموزشی عینی در یک فضای دیجیتال را به تصویر میکشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.