ایجاد پلتفرم یادگیری اجتماعی آنلاین: رویکردی مدل محور برای توسعه باز، دسترسی آزاد و آموزش آزاد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 7600

مجله : education sciences(MDPI)

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
18 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3752 بازدید
98,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ایجاد پلتفرم یادگیری اجتماعی آنلاین: رویکردی مدل محور برای توسعه باز، دسترسی آزاد و آموزش آزاد

 چکیده

 اهمیت پلتفرم‌های یادگیری آنلاین در مواجهه با چالش‌های قرن بیست و یکم بسیار بالا است. چندین رویکرد مبتنی بر مفاهیم آموزشی و نرم افزارهای مختلف قبلاً مورد بحث قرار گرفته است. در موسسه فناوری کارلسروهه، تیم ما از توسعه یک زیرساخت دیجیتالی نوآورانه در ایجاد یک پردیس مجازی که مجموعه‌ای از مهارت‌های دیجیتال و مدارک کلیدی را برای دانشجویان همه رشته‌ها فراهم می‌کند، پشتیبانی می‌کند. مقاله زیر این پلتفرم یادگیری آنلاین اجتماعی مبتنی بر منبع باز به نام hocampus را ارائه می‌کند: هدف آن این است که به عنوان یک رویکرد مدل برای پلتفرم‌های یادگیری آینده عمل کند که یادگیری بدون نظارت، ارتباطات همتا و تدریس خصوصی و همچنین آموزش را به هم متصل می‌کند. با این حال، پلت فرم ما یک معماری فنی صرف نیست که از امکانات یادگیری و ارتباط آنلاین استفاده می‌کند: این پلتفرم با همبستگی قوی ساختار و محتوا مشخص می‌شود. برای این منظور، ما یک مفهوم آموزشی متمرکز بر توانمندسازی دانشجویان برای تقویت شایستگی‌های کلیدی بین رشته‌ای و مهارت‌های قرن ۲۱ خود را پیش می‌بریم. ما همچنین زیرساخت‌ها و ابزارهای دیجیتالی را که در ایجاد و بهره‌برداری از هوکامپس استفاده می‌شوند، به تصویر می‌کشیم. در نهایت، اصول طراحی کلی برای پلتفرم‌های دیجیتال مطرح شده است. این مقاله همچنین با نشان دادن موانعی که باید بر آنها غلبه کرد، چگونگی بهره مندی دانشجوان از یک پلت فرم یادگیری آنلاین اجتماعی و چگونگی توسعه و تغییر یادگیری دیجیتال در سال‌های آینده، توضیحی دست اول از نحوه اجرای چنین پلت فرم آموزشی ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌تواند به عنوان یک کتابچه راهنما عمل کند که مراحل لازم برای تحقق مفاهیم آموزشی عینی در یک فضای دیجیتال را به تصویر می‌کشد.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Creating an Online Social Learning Platform: A Model Approach for Open Development, Open Access and Open Education

Abstract

 The importance of online learning platforms in the face of the challenges of the 21st century cannot be stressed enough. Multiple approaches based on different didactic concepts and software have already been discussed. At Karlsruhe Institute of Technology, our team supports the development of an innovative digital infrastructure in creating a virtual campus that provides a portfolio of digital skills and key qualifications for students of all disciplines. The following paper presents this open source-based social online learning platform called hocampus: it aims to function as a model approach for future learning platforms connecting unsupervised learning, peer communication and tutoring as well as teaching. However, our platform is not a mere technical architecture that employs online learning and communication possibilities: it is characterized by a strong correlation of structure and content. For this, we advance a didactic concept focused on empowering students to strengthen their cross-disciplinary key competences and 21st century skills. We also depict the digital infrastructure and tools being used in the creating and operation of hocampus. Lastly, the general design principles for digital platforms are put forward. This paper also presents a firsthand account of how to implement such a learning platform by showing what hindrances need to be overcome, how students benefit from a social online learning platform and how digital learning can develop and change in the coming years. Thus, it can function as a manual portraying the necessary steps for the realization of concrete didactic concepts in a digital space.