ارزیابی تأثیر مدیریت تغییر بر رشد سازمانی در صنایع خدماتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 4700

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1112 بازدید
20,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی تأثیر مدیریت تغییر بر رشد سازمانی در صنایع خدماتی: مطالعه موردی بانک مالی خرد صلح در نیجریه

 چکیده

هدف این پژوهش بررسی تأثیر مدیریت تغییر بر رشد سازمانی در صنایع خدماتی است که در این مطالعه موردی از بانک تامین مالی خرد صلح استفاده شده است. در این پژوهش از طرح تحقیق توصیفی پیمایشی استفاده شد. مصاحبه ای نیز انجام شد. جامعه مورد نظر ۱۵ نفر از کارکنان مدیریت بانک تامین مالی خرد صلح بودند که ۱۲ نفر به این نظرسنجی پاسخ دادند. در گزینش پاسخگویان با توجه به نامگذاری آنها از روش نمونه گیری هدفمند استفاده شد. داده ها با استفاده از پرسشنامه ساختاریافته شامل ۱۹ سوال بسته جمع آوری شد. ما متوجه شدیم که برای موفقیت فرآیند تغییر، آگاهی از چرایی نیاز به تغییر و سطح فوریت مرتبط با آن، تعهد مدیریت ارشد، سطح کار تیمی، ارتباطات، مشارکت و بازخوردهایی که به مدیریت ارشد و کارکنان پایین‌تر داده می‌شود، حیاتی است. در حرکت رو به جلو، ما به PMFB توصیه می کنیم با متعهد ساختن تمام کارکنان مدیریت به ابتکار تغییر، بر مقابله با مقاومت در برابر تغییر تمرکز کند. این باعث می‌شود که آن‌ها بر دیگر اعضای پایین‌تر کارکنان تأثیر بگذارند تا از تغییرات استفاده کنند. توانایی درگیر کردن هر فرد در فرآیند تغییر می تواند مقاومت را کاهش دهد و کیفیت مدیریت تغییر را افزایش دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Evaluating the Effect of Change Management on Organizational growth in Service Industries: A Case Study of Peace Microfinance Bank in Nigeria

Abstract

 The purpose of this study is to evaluate the effect of change management on organizational growth in service industries, Peace microfinance bank is used in this case study. Descriptive survey research design was be used in this case analysis. An interview was also conducted. The population targeted was 15 management staff of peace microfinance bank, 12 responded to the survey. Purposive sampling techniques were used in selection of the respondents due to their designations. The data was collected by the use of structured questionnaire which contained 19 closed ended questions. We found that critical to the success of the change process are awareness to why change is needed and the level of urgency attached to it, top management commitment, level of team work, communication, participation and feed backs given to top management and lower staff. Moving forward we recommend for PMFB to focus on addressing resistance to change by getting all the management staff to commit fully to the change initiative. This will enable them influence other lower staff members to imbibe in the change. Being able to involve every individual in the change process can reduce resistance and enhance the quality of the change management.